Gran Turismo 5 fryser, andre med problem?

Spil d.  26. november. 2010, skrevet af SkylineGTR
Vist: 1266 gange.

SkylineGTR
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-11-2010 20:40:56
Svar/Indlæg:
2011/185
Dam jeg er lige nu lidt pissed off på Gran turismo 5 eller min PS3, ved ikke helt hvor den er galt.

Men det korte og det lange er at Gran Turismo 5 nu har frosen 3 gange nu siden onsdag. En gang hver aften hvor jeg har spillet.

2 Gange har den frosen under load screen med GT logeet og i dag frys den under load af online spil delen. og min PS3 fryser nemlig ikke i GTA 4 som er det eneste andet spil jeg lige PT har til min PS3.

Så inden jeg gøre mere, vil jeg lige høre ad om andre opblever at Gran Turismo 5 fryser på jeres PS3 konsol?
Grislum
 
Overclocker
Tilføjet:
26-11-2010 21:23:05
Svar/Indlæg:
302/31
"If you were to belief some dudes who got their copy of GT 5 early over at GTPlanet forums, it seems the game freezes on the game's logo screen for sometime.

However, no need to panic as it seems to be the cause of the game being unable to connect to its online servers as Sony is yet to make them live.

If you wait for the few mins, the request times out and the game starts."



http://gamingbolt.com/gran-tur...

Jeg tror bare du skal vente lidt - forhåbentlig forsvinder det. :)


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Grislum d. 26-11-2010 21:24:37.


FazL
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-11-2010 21:24:33
Svar/Indlæg:
203/43
Jeg oplever ikke at det fryser, men at load-tiden er meeeget lang.

Har en phat PS3, ved ikke om det gør nogen forskel?

Hvad synes du generelt om GT5 indtil nu? Jeg må nok indrømme, at jeg er en smule skuffet.


SkylineGTR
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-11-2010 21:48:41
Svar/Indlæg:
2011/185
#2 bort set fra den tralse frysen er jeg generelt tilfres.

Men der er nogle misser. nogle af de biler man vinder kommer slet ikke ind i garagen f.eks. også savner jeg speed/test banen hvor man kunne teste sin bil inden man køre race med den. AI er ret nedern, de banker konstand ind i en. Gang på gang lyder der bump bump når de hamre op bag i mig (som om de andre køre ikke kender til bremse pedalen). som et par eksempler.

men det mest iriterer mig er den fucking frysen også 6 års udviklings arbejde af spillet også er der aligevel fejl i spillet, se bare den første patch der ellerede kom på udgivels datoen der skulle rette fejl i online spil delen.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af SkylineGTR d. 26-11-2010 21:51:14.


SDK
 
Redaktør
Tilføjet:
26-11-2010 22:39:58
Svar/Indlæg:
573/108
Jeg har spillet siden onsdag og har ikke oplevet nogen frys. Loading er enten pga langsomt internet, eller fordi du ikke har installeret spildataen på HDDen. Har ikke oplevet at en bil ikke kommer i garagen, eller dvs det ikon man skal trykke på, for at hente den.


Tha_noob
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-11-2010 23:40:29
Svar/Indlæg:
3854/175
har prøvet det lidt hos en ven.
Jeg syntes at efter SÅ mange år med udvikling og udskydelse på udskydelse er det et utrolig ringe spil. IMO syntes jeg at Gt5 og FM3 er ligeværdige hvis ikke FM3 er bedst.. og hvor er den skade iøvrigt?

For mig at se, har det taget dem 6 år at (ift GT4) lave HD grafik (som ogs er fin, bevars) sætte tonsvis af biler ind og lave lidt små andre ændringer... Tuningsdelen kunne ha været langt bedre efter så lang udviklings periode.. og så har jeg oplevet noget som jeg syntes er utrolig pinligt .. I en corolla AE86 '83 kan man ikke se cockpit (staves) og når de nu har så mange biler er det da skod at der ikke er cokpit wiew i alle

Og loadtiderne sutter den onde røv :no:


MellowDk
 
Erfaren rotte
Tilføjet:
27-11-2010 00:41:40
Svar/Indlæg:
32/3
Log af PSN, så skal du se meget bedre load tider, har oplevet det samme med at mine frøs, og at der var lange loadtider. Men her til aften læste jeg at der kommer en patch i morgen lørdag, som skulle klare den her fejl.. Så indtil da, så log af PSN, mens du spiller..

http://www.ps3fan.dk/gt5-opdat...


Noltus
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-11-2010 07:12:36
Svar/Indlæg:
2211/331
#3
"AI er ret nedern, de banker konstand ind i en. Gang på gang lyder der bump bump når de hamre op bag i mig (som om de andre køre ikke kender til bremse pedalen). som et par eksempler. "

Hvis de kører op bag i dig hænger det nok sammen med du kører for langsomt 🤣


nymka
 
Superbruger
Tilføjet:
27-11-2010 10:44:38
Svar/Indlæg:
140/162
Nogen som ved hvordan jeg skal bruge den pin kode der står på gt kortet som man kan vinde en mercedes sls med i gt5


Jam
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-11-2010 13:12:07
Svar/Indlæg:
976/138
#8 Du skal formentlig bruge koden inde på PSN Store'en.. Oppe til højre er der nogle små ikoner, hvor det ene er "Redeem Code" eller sådan noget i den dur...

#0 Min er endnu ikke frosset og jeg har haft det siden d. 23. (dagen før release, hvor der heller ikke var nogen problemer)...

Men fucker det er nice :D