Afgjort pengene værd. Den eneste kritik jeg har, er at man skal forlade serverne, for at ændre sine classes, killstreaks o.lign, det er dog til at leve med, da man hurtigt finder et setup man holder fast i. Det skal også siges at dette kun er fordi man har truffet et rigtigt valg ifht. mw2 - nemlig at bruge dedikerede servere!
Jeg spillede meget mw2, og jeg synes BO på alle punkter overgår det. -Killstreaks ødelægger ikke spillet på samme måde som i mw2, der er sorteret en masse ligegyldige perks fra, du kan selv opgradere de ting du ønsker at bruge, banerne er federe (+ der er flere end der var i mw2)..osv.
Jeg har ikke personligt haft problemer med lag eller lignende (kender dog flere der døjede med det i starten, men altså ikke længere). Du skal derfor ikke lytte på folk, der bare skriver: "lagger helt vild" - formentlig folk der ikke spiller det længere, da spillet i starten var fejlbehæftet (hvilket s´føli var en stor fejl fra udviklerens side).
4/5 stjerner herfra, så kan kun sige go for it (dette er udelukkende en vurdering af multiplayer, da jeg ikke har spillet sp).
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af dacar6 d. 03-12-2010 10:23:20.