Headset til Gaming/Music

Diverse d.  01. december. 2010, skrevet af morten-turi
Vist: 1417 gange.

morten-turi
 
Superbruger
Tilføjet:
01-12-2010 23:33:47
Svar/Indlæg:
924/212
Hey Folkens, sidder og skal finde et headset jeg skal ønske mig til jul. 😉

Jeg ved dog bare ikke hvad der er godt og har ikk rigtig fulgt med i headset...sådan set... EVER 😲

Kan i anbefale noget hvis jeg har disse få krav til det?

Skal have en god mikrofon som skal side på headsettet (bonus hvis den kan tages af og på med jackstik)

Skal IKKE VÆRE USB!

og skal ellers være i godkvalitet som giver en god lyd og kan afspille højt uden at mislyde og give en GOD bass.

Om det er 7.1 eller 5.1 er ligemeget.

Helst ikk noget som går i stykker pga fordi den ryger på gulvet 5-10 gange 😛

Mit budget er på 600kr (+/-) 100kr

Hvad kan i anbefale? 🙂

Elitesoldaten
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-12-2010 10:09:27
Svar/Indlæg:
2038/121
Hvem sagde Roccat Kave? 😛
http://www.edbpriser.dk/Produc...

Jeg havde dog set efter noget Sennheiser hvis det var mig, men de fleste ligger over dit budget.


BRS
 
Superbruger
Tilføjet:
02-12-2010 10:22:28
Svar/Indlæg:
273/9
Steelseries 7H er bestemt også en mulighed.


Astmaspray
 
Overclocker
Tilføjet:
02-12-2010 11:07:43
Svar/Indlæg:
1/0
Jeg er selv den heldige ejer af et Roccat Kave headset, og det kan kun varmt anbefales!


morten-turi
 
Superbruger
Tilføjet:
02-12-2010 12:27:33
Svar/Indlæg:
924/212
#all
Hvad med denne? http://www.edbpriser.dk/Produc...

har joh også lydkortet til dem, så lyden burde da være supreme? 😉


KingGuru
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-12-2010 14:04:45
Svar/Indlæg:
624/173
Jeg er lige med på en lytter.. skal sq også have et headset på min ønskeseddel


BRS
 
Superbruger
Tilføjet:
02-12-2010 14:56:21
Svar/Indlæg:
273/9
Det står også på min ønskeseddel, og så vidt jeg har kunne vurdere udfra diverse tests ligger Steelseries 7h ret højt oppe på listerne.

Dog har Roccat Kave også været i overvejelserne eller et godt Sennheiser sæt.


MuhammadMJensen
 
Overclocker
Tilføjet:
02-12-2010 15:00:41
Svar/Indlæg:
1019/39
Jeg har altid syntes at sennheiser laver de fedeste headsets, så du kunne prøve sådan et i en butik og se om det er dig, de er for de meste "kun" stereo men de er virkeligt fed kvali hvis du køber et af deres dyrere sæt.


A-ziDe
 
Nørd
Tilføjet:
02-12-2010 18:54:52
Svar/Indlæg:
69/6
hvis det skal være lydtæt sennheiser pc350 hvis du gerne vil kunne høre noget omkring dig hvilket jeg godt kan lide sennheiser pc360...

ps har dem begge super fede dog lidt krydert i prisen med super go lyd


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af A-ziDe d. 02-12-2010 18:55:34.


morten-turi
 
Superbruger
Tilføjet:
06-12-2010 02:20:30
Svar/Indlæg:
924/212
Nu har jeg set på en masse headsets og Headphones.

Først og fremmest gik jeg efter selve lydkvalitet. så jeg kikkede på nogle headsets, men af alle dem jeg så var de ikke særlig gode angående musik.




Roccat Kave fik gode andmelselser for deres lyd og tilbehør, dog efter nogle videoer skiftede jeg mening da der var mange plastikdele som havde "ikke-særlige-pæne-kanter-så-den-så-lidt-billig-ud" plus den sad ikk så kompfortabelt som man skulle tro 😉 Det som jeg tænkte mest på var da jeg så hvordan den var sat sammen (led ovs) kort sagt tror jeg ikk den er særlig medgørlig over for NERDRAGE 😳




Logitech G35 har en af mine venner, jeg prøvede den nogle gange og syntes faktisk den var okay, dog brød jeg mig ikk så meget om selve designet og den var alt for lirret i forhold til jeg også havde tænkt mig at bruge den til ferier eller bærbaren. så det ville være lidt OVERKILL, plus dens lydkvalitet er ikk specielt egnet til musik. så den siger jeg bare NEXT! til 😛




Creative Sound Blaster Tactic3D Sigma fik jeg at vide var god nok, dog slet ikke egnet til musik men kun gaming pga alt det med 3D haløjsa 😕 i musik kunne den godt skære i nogle toner og den havde ikk den dybde som mange havde søgt.
utrolig flot, dog måtte jeg lede videre 😕




så kikkede jeg på Steelseries 7H, og den havde næsten blevet mit valg for alle de gode andmeldelser den har fået.
Men da den kunne skilles ad på så mange forskellige steder, var jeg i tvivl om hvor længe den ville holde sammen.




Derfor tager jeg et utrolig simpelt headset/phone
Steelseries Siberia V2
Skulle være rigtig god til musik, have en god opgraderet mikrofon som sidder INDE i hørebøffen istedet på trøjen(som dens tideligere version har). og så er den fullcover eller hva det hedder så den er lydtæt. Den er forresten også meget trendy, så jeg kan sagtens gå rundt i byen med sådan en om halsen uden at ligne en bleg wow gamer uden stil eller sans for sollys :P (som G35 ville skrige ud til alle) 🤣

Bestiller sådan en i sort/hvid (hvad jeg nu finder ud af i sidste øjeblik)

Så må vi se om den kan leve op til mine forventninger 🙂


Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af morten-turi d. 06-12-2010 02:30:21.


MuhammadMJensen
 
Overclocker
Tilføjet:
06-12-2010 03:08:23
Svar/Indlæg:
1019/39
God redegørelse syntes jeg, thumps up der.


phgn99
 
Superbruger
Tilføjet:
06-12-2010 08:39:49
Svar/Indlæg:
722/67
#0

Creative Arena Gaming har fået rigtig gode anmeldelse :)