Musemarkør hopper tilbage, når jeg skriver

Software d.  03. december. 2010, skrevet af amandapo
Vist: 1105 gange.

amandapo

Erfaren rotte
Tilføjet:
03-12-2010 10:24:16
Svar/Indlæg:
9/5
Hej alle

Jeg har lige fået Windows 7 Ultimate på min computer, da jeg var blevet lidt træt af Vista. Der er dog opstået et lille, men meget irriterende problem.

Når jeg skriver i et word-program, eller andre steder som f.eks. internettet, hopper min markør næsten hele tiden tilbage i teksten. Det gør det meget irriterende for mig, at sidde og skrive en lang sammenhængende tekst, da jeg hele tiden skal holde øje med om markøren er hoppet tilbage i den forgående tekst, og om jeg sidder og skriver det forkerte sted.

Bare ved at skrive denne tekst, hoppede den tilbage 10 gange. Så irriterende!

Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre ved det? Er det mig, der muligvis er kommet til at trykke på en knap, som så har aktiveret, at musen opfører sig sådan, når jeg skriver? Eller er det min computer der er fejl i?

Hilsen Amanda O.
Kasseren

Elitebruger
Tilføjet:
03-12-2010 12:26:35
Svar/Indlæg:
1814/48
Jeg vil gætte på at du i Egenskaber for mus har fået slået funktionen Flyt automatisk markøren til knappen, der er markeret til eller også er det et manglende flueben i Skjul markør, når der skrives

Det er i hvert tilfælde et kig værd.

DancingGnome

Overclocker
Tilføjet:
03-12-2010 17:01:13
Svar/Indlæg:
37/6
Bruger du en bærbar? fordi så kan det være fordi du lægger håndroden på touchpad'en

amandapo

Erfaren rotte
Tilføjet:
12-12-2010 11:44:25
Svar/Indlæg:
9/5
I egenskaber for mus, har jeg lige været inde og tjekke, og fluebenene er der, hvor de skal være.

Ja, jeg bruger en bærbar, men det er ikke fordi at jeg lægger hånden på touchpad'en. Da jeg havde Vista, havde jeg ikke dette problem, så det kan ikke være det. Desværre /:

amandapo

Erfaren rotte
Tilføjet:
05-01-2011 17:56:31
Svar/Indlæg:
9/5
Bump ^^