Mange tak Emillos, den skal jeg huske at have i baghånden, har du kopieret det fra et sted, du lige hurtig kan linke til ?
Ja jeg modtog bundkortet idag, kiggede cpu socket igennem, fandt en enkelt pin det var en bitte smule skæv (aner ikke om det havde nogen betydning) men jeg fik den rettet ud, og monteret cpu + køler derefter kom jeg det ned i kabinettet, fik monteret skruer og derefter ville jeg sætte mine ram på, hvor jeg opdager den lille tap er knækket, men mine ram kan fint sidde fast alligevel, så den tap har som sådan ingen funktion, det er bare træls når man ved den er knækket, og jeg er 99% sikker på at jeg ikke har gjort det!
Jeg tester alligevel maskinen og alt virker fint, jeg opdager dette her Coil Whine, og skriver så et indlæg her, og ringer derefter til butikken, og er 100% ærlig, snakker høfligt til dem osv...
Nogen mener ikke at man kan RMA over Coil Whine, og det er måske også rigtig nok, det burde jo ikke have noget at sige vel ?
Tsk hvis jeg bare kunne få en ny tap, evt fra et defekt Asus Rampage 3 kort, så kunne jeg sku selv skifte den, og så var jeg ganske tilfreds !
Må afvente og se hvad de skriver tilbage, og ellers må jeg jo bare leve med at den tap er knækket, for de lyder ikke til at være særlig villige til at hjælpe deres kunder, og hvis det er sagen, ja så skal jeg nok offenligegøre hvem de er her på siden...