jeg ved ikke hvad HBAO er / gør, men dit anti-alising på 1x betyder at dit grafikkort laver et billed på præcis 1 gang din opløsning, altså 1680x1050. Havde det været 2, havde dit grafikkort skullet lave dobbelt så mange pixels (ikke dobbelt opløsningstal da det giver 4x AA skulle jeg mene). Dit anistrofisk-filtring eller AF, bestemmer hvor "glidende" overgangene i dit grafik skal være, for jo længere væk det befinder sig i dit synsfelt. Du kan sammen ligne det med du har to plader der ligger i forlængelse af hinanden, den ene er yderst detaljeret, den anden helt uden detaljer. Når du så har AF inde i billedet, så laver den en mere flydende overgang fra mange detaljer til ingen detaljer.
Jeg håber det giver lidt mening.
Det der kræver mest af dit grafikkort er helt klart at køre med mere AA, og AF kræver næsten intet i dag. Men umiddelbart burde dit GTX275 godt kunne følge med. Men jeg ved ikke hvilken harddisk du har dine spil til at ligge på, for en harddisk kan lige så nemt være en begrænsning som alt andet 😉