Ja, jeg røg også på voodoo-vognen, senere på voodoo 2, så voodoo 2 SLI, så jeg kunne komme _helt_ op på 1024x768 i spillene.
Mit dyreste ram købte jeg dog noget tidligere. Jeg havde en Commodore Vic20, som havde indbygget en basic-fortolker samt havde 3,5 KILO-BYTES ram. Dertil købte jeg en "superexpander", som gav basic-kommandoen "circle" samt yderligere 3,5 KILO-BYTES ram.
Disse 3,5 kbytes kostede dengang 849,-kr i Fona!!! Godt vore dages gigabyte-ram er blevet billigere 😎
Mht din Nazi/holocaust interesse (som jeg deler på hobbyplan), ved du så hvor man kan købe den dokumentar der hedder "memory of the camps" som omhandler kz-lejre, mest fra Bergen-Belsen, i de første dage efter US-soldater havde opdaget lejrene? jeg har filmen som en avi-film (varer lidt over 3 kvarter), men det må da være muligt at skaffe den på dvd? Eller har du kendskab til andre film i samme changre, som kan købes på dvd? Altså autentiske optagelser, og ikke noget der er rekonstrueret med skuespillere mv.
Jeg er født kun 16 år efter 2.verdenskrig sluttede, så en del af det er ret tæt på her i familien (kommer fra det sydlige Danmark)
PS: Undskyld jeg sviner dit portræt til med disse spørgsmål, men jeg anede ikke her var andre end mig med denne interesse.
Flot missekat du holder dig ❤
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Burgurne d. 12-12-2010 03:10:38.