Jeg overvejer seriøst at skifte mit MSI Platinum SLI ud med dette MB, da MSI'en ikke rigtig synes at være glad for 2000 mhz ram. Der kommer den ene advarsel om "corrected hardware error" op i eventviewer efter den anden, selvom systemet i og for sig kører udmærket og temps er under kontrol.
Så jeg har set et godt tilbud på nævnte MB og læst godt om det, men ville lige få lidt input herfra, hvis det var.
#1 Tak for input, men hvorfor "ikke et jeg ville eje"? Har du prøvet det med 2000mhz ram? Der er desværre ikke så mange valgmuligheder for mit vedkommende, da jeg skal have et MB med 2 slots mellem pcie-banerne, ellers bliver mit kommende SLI-setup for varmt. Det har jeg prøvet og gider det ikke igen :) Så det er kravet + det med de 2000mhz ram.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af mikam d. 11-12-2010 11:03:00.
#0 Jeg er super godt tilfreds med kortet. Du får virkelig value for money. Det er et OC venligt kort, der findes dog bedre valg hvis du er hardcore OC entusiast (disse er bare væsentlig dyrere).
Jeg har selv et setup, der minder lidt om dit...og det har kørt upåklageligt i ca. 1 år nu.
Jeg var selv lidt skeptisk ifbm. købet af boardet, da mine tidligere erfaringer med Asrock ikke var gode. Valgte dog på baggrund af mange gode anmelderser at slå til, og det har jeg ikke fortrudt. -De har virkelig oppet sig ifht. deres tidligere serier.
#3 Jamen, jamen, det lyder da fjong :) Og du har også pc3-16000 ram, kører du dem ved 2000mhz. Og du får ingen væmmelige fejlmeddelelser i eventviewer, event ID 19? :'-( Også mange tak for input, det var lige sådan noget jeg kunne bruge.