Har ikke set boardet endnu, så måske, men såvidt jeg kan forstå på min tidligere kollega, er det også det de normalt forsøger ude i Komplett, hvilket da klart er prisværdigt, hvis der er tale om et kunde "fuck up", men ellers tjah...
Han siger at han ikke har gjort andet end bare at sætte CPU´en i, og med mit kendskab til ham gennem 12 år, må jeg indrømme at jeg stoler blankt på det han siger. Og han har solid erfaring med PC´s
Yeah, når man bare har behov for stabilitet så tager jeg Intel hver gang, men ellers har jeg nu normalt købt Asus, men det tror jeg nu jeg vil overveje mere nøje i fremtiden og nok gå MSI, da jeg fik info om at Gigabyte også har tænkt sig at tage Asus politikken op og Evga har gjort det længe :(
Og jow, vil tage det op med forbrugerstyrelsen, for uanset hvad er dette emne baseret på så mange usikkerheder omkring hvem der er den egentlige synder, at man simpelthen ikke bare kan tørre den af på kunderne. Det gælder både for Asus og Komplett i denne sag, så må Komplett sørge for at informere kunderne korrekt om at de skal checke de pins INDEN de påbegynder montering. Hvis de ikke har det mener jeg klart at kunden er dækket ind under nuværende købelov, Komplett skal bevise kunden har gjort noget galt, og til trods for at der er bukkede pins, kan de ikke bevise kunde har gjort det.
Men synes det er lidt af en svinestreg fra Komplett´s side, der er sikkert andre forhandlere der kører det på samme måde, men det gør altså ikke sagen meget bedre.