Ny mobil

Hyggehjørnet d.  12. december. 2010, skrevet af gungi
Vist: 430 gange.

gungi

Overclocker
Tilføjet:
12-12-2010 13:37:04
Svar/Indlæg:
160/22
Jeg vil ha ny mobil da min gamle Htc legend ikke virker rigtig mere..
så den bliver sendt til rep. og så vil jeg ud og ha en ny telefon i mens den er til rep. så kan den nemlig komme hjem i skuffen når den er færdig 😉

http://hwt.dk/forumthread.aspx...

Men hva skal jeg vælge ??

Har kigget lidt på SE X10i, men har hørt det skulle være lidt langsom i menu'ene

så kigget jeg lidt på Samsung I9000 Galaxy S, som også skulle være en fed telefon..

Men men... så er der jo så også lige HTC Desire HD.. men den har de ikke fået ved telia endnu...

så hvad skal jeg dog vælge?

skal jeg tage x10i eller Galaxy S eller skal jeg vente på telia får HTC Desire HD hjem eller skal jeg vælge noget helt andet... ? 😐

Hvad synes i og har i haft X10i, Galaxy S eller måske HTC Desire HD.. skriv endelig hvad i synes om telefonen, måske det kan hjælpe mig med og vælge.. 🙂

Mvh.

Jones..
Annika

Overclocker
Tilføjet:
12-12-2010 14:22:45
Svar/Indlæg:
126/0
Jeg har lige måttet ofre i en ny :(
Havde en HTC Desire som jeg var rigtigt glad for, men som er på vej til rep nu.
Købte en Galaxy S som 'erstatning' indtil videre, da jeg i farten (stod uden en eneste mobil) læste et par steder at den var hurtig...

Da jeg fik den fik jeg spasmer af de mange lag - lavede nulstilling og selv inden jeg installerede noget laggede den mere end Desire med 100+ programmer på :(
Nå, men root + lagfix, så fungerer den ganske fint :D

X10i har jeg ikke haft interesse for, så ingen kommentarer om den herfra, men med Galaxy S vil jeg mene at du skal forvente at lave root + lagfix for at det kører smooth - og så er der måske det med garantien :\

(Til gengæld har den jo masser af intern i forhold til Desire (og Legend, som klart er mere det look jeg er til).

gungi

Overclocker
Tilføjet:
12-12-2010 14:35:29
Svar/Indlæg:
160/22

Hvordan er kamera og video delen i galaxy s ? for jeg hopper lidt frem og tilbage om det skal være den eller en anden ?...

har du også fået opdateret den til 2.2 Froyo og hvis hvordan køre det så ? 🙂

Annika

Overclocker
Tilføjet:
12-12-2010 14:48:55
Svar/Indlæg:
126/0
Har fået den forleden så har ikke testet det ret meget, men umiddelbart bedre end desire-
Den blev leveret med 2.2, så hvordan det var med 2.1 ved jeg ikke,

gungi

Overclocker
Tilføjet:
12-12-2010 14:56:03
Svar/Indlæg:
160/22
#3 okay tak for svar :)

i andre må også gerne komme med lidt info hvis i har haft en se x10i, samsung galaxy s eller htc desire HD ? 🙂

så jeg kan finde ud af hvad jeg skal gå ned og vælge i morgen.. hmm ligger meget til X10i men så kommer Annika jo og siger at galaxy er go... Hmm hvad skal jeg dog vælge... 😴

gungi

Overclocker
Tilføjet:
12-12-2010 16:16:49
Svar/Indlæg:
160/22
Op... vil gerne ha lidt flere svar inden jeg tager ud i morgen og køber ny mobil 🙂

gungi

Overclocker
Tilføjet:
12-12-2010 19:46:17
Svar/Indlæg:
160/22
Op op 🙂