#0 jeg har kabler for x20 af din mindstepris 😛 men bare roligt har købt brugt af en hifi kammi for en slik 😴
men ja det er også helt ovre i den anden lejr. 😲
Komplett surround til et par tudser kan også være OK, alt efter hvem man er, hvor meget man går op i det og hvor gode ører man har... det samme med billedekvalitet ATI vs. NVIDIA - det er ikke alle der kan se forskel 😲 ❤
#5 han har skam lavet kablerne selv - af materialer der til en salgspris nede i hifiklubben ville lyde på 12.000,- for HT-kabel og 6.000,- for phonokabler.. hvis klubben endda har så dyre kabler?? han bygger også HT og subs selv..det er helt vildt!! 😀
og ja jeg kan sagtens høre forskel - når man først har hørt hvordan det KAN lyde, så går man ikke tilbage igen.
#9 Ja der er en forskel på et lowcost kabel til 20kr og et kabel til 200kr men når vi kommer der over så får du måske 0,01% bedre lyd for hver 100kr du bruger, hvis vi taler om et kabel op til 10-15meter. og ikke er noget udstyr som har brug for MEGA meget power.
Jeg har tit tænkt på at starte et kabel firma op for der kan man lave penge hvis det bare ser ud af guld.
Hvor langt er dit phono kabel til 6000 Kr? ( lyder total sygt i mine øre at give så meget for et phono kabel og jeg nægter at tro at jeg ikke kan lave et kabel til 100-300 kr som du ikke ville kunne høre forskel på ud over når du siger at du har et kabel til 6000kr.)
Dette er ikke for at være efter dig. Jeg ser bare så tit folk der køber kabler til en masse penge fordi der står en sægler og siger at det bare giver gude lyd.
(jeg har bygget MANGE radio stationer og lyd studioer op og vi laver alle kabler selv af gode dele og vi kommer aldrig op i den pris hvis vi altså ikke taler om fiber.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af korben d. 12-12-2010 21:10:32.
Hvis man nu går så meget op i kabler, hvorfor så overhovedet bruge stik, det kan jeg ikke forstå, kablerne skal da loddes direkte på hvis det skal være optimalt.
Igen, det er spild at penge at købe high-end kabler frem for mid-end kabler.
#21 ja, brugt er den eneste vej frem med det budget.. #0 Hvis du vil slippe for det flueknepperi omkring kabler ( 🤣 ) så prøv hifigalleri (.dk) ved ikke lige om man må linke til den.. Men alligevel vil jeg mene det er rigtig svært at bygge en hjemmebio for 1000-1500.. Selv har jeg en hjemmebio på den anden side af 20 k og tæt på de 25 k.. Og jeg kunne sagtens bruge 10 mere hvis ikke mere :)