Overclocker
Tilføjet:
12-12-2010 16:38:08
Svar/Indlæg:
168/37
Hej,
Jeg læser jura, og er i gang med at afslutter tredje semester ved Århus Universitet. Jeg er godt nok ved at kører træt i det, og har det sidste halve år overvejet at stoppe. Anyways, nu til overskriften :P Jeg har altid haft en forkærlighed til computere, specielt hardware delen - synes sgu det er meget spændende med alt det nye teknologi der hele tiden kommer på den front. Derfor overvejer jeg, som nævnt, at stoppe på jura til fordel for en computer orienteret uddannelse. Jeg har ledt en del på ug.dk, men synes ikke jeg kan finde noget derinde - mener generelt at ug.dk er en dårlig side, den er simpelthen alt for uoverskuelig. Derfor henvender jeg mig til Jer. Læser nogen af Jer, noget med computere, hvor hovedvægten ligger på hardware delen, som I kan anbefale?
Afslutningsvis skal jeg nævne, at jeg intet erfaring har med programmering, men jeg er klar over at jeg spiller ikke udenom og jeg er selvfølgelig klar på at lærer det.
Håber I kan hjælpe. Der er to krav: 1) Det skal være på universitets niveau eller tilsvarende, dvs. computer uddannelser på teknisk skole kan jeg ikke bruge til noget. 2) Det skal være, så meget så muligt, hardware orienteret.
Mvh
Eiezo - den forvirrede jura studerende.