Skrattende lyd på ny HP bærbar

Diverse d.  13. december. 2010, skrevet af epd
Vist: 528 gange.

epd

Overclocker
Tilføjet:
13-12-2010 21:20:20
Svar/Indlæg:
54/55
Jeg har lige købt en helt ny HP ProBook 4720s bærbar som jeg er rigtig glad for. Men desværre har jeg allerede et problem med lyden.

Hvis jeg f.eks. sætter noget musik på, så spiller det fint og rent i lidt tid men efter 5-10 min begynder lyden at skratte og falde ud og stoppe helt. Meget mystisk og ret irriterende.

Jeg har testet flere forskellige høretelefoner og også uden noget så lyden kommer ud af de indbyggede højtalere. Problemet er det samme alle steder så det er ikke højtalerne eller høretelefonerne der fejler noget.

Jeg har prøvet at opdatere de eksisterende lyd drivere som er fra HP, uden held. Jeg har også prøvet med Windows 7's drivere. Problemet er det samme uanset hvad jeg gør.

Er der nogle andre med en HP bærbar der har haft samme problem?
Er der ellers noget i vil foreslå jeg prøver?

På forhånd tak!
kimski

Superbruger
Tilføjet:
13-12-2010 21:38:04
Svar/Indlæg:
1085/166
Du skal nok kontakte HP support, da det lydder som et hw problem 😕

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af kimski d. 13-12-2010 21:38:55.

epd

Overclocker
Tilføjet:
13-12-2010 22:39:16
Svar/Indlæg:
54/55
Ja, det er jeg også bange for. Det er bare røvirriterende at have brugt mega lang tid på at installere programmer, lægge filer ind og sætte den op til min smag, for at starte forfra med en ny 😕

Men ringer til dem imorgen så må jeg se hvad de siger. Har søgt lidt på problemet og det ser ud til det er et "kendt" problem på nogle HP bærbare.