Overclocker
Tilføjet:
14-12-2010 01:20:02
Svar/Indlæg:
9/4
Hejsa hwt ;)
Her for et par uger siden fik jeg endeligt min bærbar hjem fra reparation efter en månedes vente tid, da jeg skulle have skiftet tastaturet ud på min spritnye acer bærbar..
alt virker tilsyneladene fint, men under 24timer efter begynder powerknappen så at drille, jeg bliver selfølgelig sådan lidt sur over det, men tager det med ro og tager ind til FONA og snakker om problemet..
Jeg spørger venligt, om det var muligt at de ville tage den retur, mod at jeg så valgte en anden bærbar i stedet for, sælger svare at den går ikke, den skal ind til reparation igen..
det vil sige at der ikke engang er gået 24timer fra da jeg fik den, til den var til reparation igen..
Hvad syntes i?
Skal jeg sætte den til at stressteste og pakke den ind i en dyne, og lade den komme afsted 3. gang?
evt kræve penge tilbage efter den 3. gang?
hvordan er jeg stillet iforhold til forsikring og sådan?
Garanti?
Jeg købte en udvidet forsikring på bærbaren, som sælger formulerede det da jeg spurgte hvad denne forsikring dækker var det ALT!
Det eneste jeg ikke må er at skille den ad..
men citat mig:
Det vil sige jeg kan skide ned i bærbaren og få den brændt sammen og jeg får smidt en ny i nakken
Sælger - Ja.
PS: Ung sælger .. ;)
- han har altså givet klart udtryk for at den dækker alt, men det eneste jeg ønsker er bare at jeg har en funktionsdygtig bærbar..
jeg har reelt kun haft en funktionel bærbar 2 ud af de 4måneder jeg har "ejet" den..
- Hvad gør jeg?
- Hvad havde i gjort?
- Hvad er mine rettigheder?
( Jeg har selfølgelig læst lidt på købe loven, men det virker som lidt at en jungle for mig ) 😩