har fået kenskab til et program til iphone, som skal bruges til at tage et billedet, og så konvetere det til text, hvor det efterfølgende kan læse det op.
JA man kan få et program til HTC også, men vil gerne holde det til Ipod og iphone (tak)
har teste det på en forgænger til iphone 4.
Men kom til at tænke på at den nye modet af ipod touch har kamara ( og billiger ind at købe en iphone)
citat------------------------ Videooptagelse, HD (720p) op til 30 billeder pr. sekund med lyd; stillbilleder (960 x 720) med kameraet på bagsiden Fotografier i VGA-kvalitet og video med op til 30 billeder pr. sekund med kameraet på forsiden Tryk for at justere eksponering til video eller stillbilleder Geomærkning af fotografier og video via Wi-Fi ------------------------------------------- hvor godt et kamara er det enlig ?
Videooptagelse, HD (720p) op til 30 billeder pr. sekund med lyd 5 megapixel kamera Fotografier i VGA-kvalitet og video med op til 30 billeder pr. sekund med kameraet på forsiden Tryk for at fokusere video- eller stillbilleder LED-blitz Geokodning af fotografier og video
-------------------------------------------
da de 2 er ca kommet på sammen tid, kan man regne med at kamara er ens eller hvad ?
håber der er en der kan hjælpe mig.
på forhånd tak
/Spy
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af SPYA d. 14-12-2010 16:58:51.
# 1 programmet jeg kender til hedder SkanRead-Mobile. koster 1000kr ca for 3 år, bindes til simkortet, men hvis man ringer kan man få det over til et nyt kort, hvis man skifter udbyder.
link dertil http://www.mikrov.dk/Produkter... ;se--og-skrivestøtte/SkanRead-Mobile.aspx skulle kunne bruget 100 gane på en månede inden man skal tage stiling om man vil invistere i det.
hvis du tester vil jeg gerne have en besked tilbage, med hvad du har oplevet med det.
#2 der står i texten stillbilleder (960 x 720) er det så ikke den kvalitet den tager billeder i ?
men somsagt syndes jeg at jeg mangler noget konkret, hjælp mig.