"Hvis du synes jeg "fokuserer" på nVidia, så er det netop for at lægge en kritisk modvægt til da jeg synes folk i senere tid bare har slugt ATi/AMD's egne præstationer råt uden at tage et ekstra kritisk blik på tingenes tilstand. "
- det synes jeg ikke folk har gjort eller reviews generelt. måske burde det nærmere være dig, der burde tage et ekstra kritisk kig på nvidia. men det er svært som fanboy - hvad man vel er, når man ligefrem har et "nvidia kabinet" 😉
"Men altså hvis det er synet på sagen, så vil jeg da anbefale ikke at læse en kommende GTX 580 anmeldelse fra undertegnede smile"
- jeg er glad for at se smiley'en, da det nok svarer til at vores regering skal give sig selv karakterer.
..og nej, jeg er ikke ATI/AMD fanboy; jeg ser altid meget på pris/performance - i DK fremfor udland - og ikke på vejledende priser. Har selv nvidia for tiden (460) og forbanede catalyst control center langt væk, da den var en pestilens at fjerne fra systemet.
jeg forstår ikke folk har hyped 6xxx serien op - ligesom man også gjorde med phenom II - det er først i 7xxx serien der kommer til at ske ting og sager, hvad jeg har læst (men det ændrer sig jo hurtigt...) - 6xxx var jo bare et mindre "refresh" af produkt linjen, med et dejligt navne-fuck-up (5850 bedre end 6850, wtf..) - omend nvidia lavede jo snigeren med gtx 460 (768 vs 1gig - var mere end antydet).