Hmm.. det selvfølgelig rigtigt, at den har physX, glemte jeg lige :p men den har også 320-bit busbredde og 1.25GB ram. Tror du jeg kan OC den køler, den her? :D måske clocke den bedre end HD5870 endda?
Forskellen er så lille den ikke er nævneværdig. Og køber han et senere kan han glæde sig over at 68xx serien skalerer betydeligt bedre end 58xx serien. Desuden er der vist også noget med et lidt lavere strømforbrug.
#9 nej, 4xx er bliver alt for varme og bruger strøm så det batter.. Af de to du skriver; helt klart 5870.. Dog syntes jeg du skulle nuppe et 6950.. Den tunge begrundelse der er at 6xxx serien skalere godt i CF
Rolig nu, gtx470/480 bliver nu ikke så varme at de ikke kan clockes (gjorde mine ihvertfald ikke) At de bruger strøm, tja, gtx480 gør, gtx470 gør ikke....
As you can see, the card can overclock much MUCH higher and that has a very positive effect on overall performance. Again, we did apply voltage tweaking here. Play around with that and you will pass the 800 MHz marker, no doubt.
The one (well two) downside, adding extra voltage and increasing the clock frequency makes the card as much hotter and as loud as the reference products. So that is your tradeoff right there. On a positive note; bringing this card to GTX 480 performance with the same heat and noise levels just saved you 150 USD