#2 Ja ja selvfølgelig, jeg forsøger selv at være så objektiv som muligt. Jeg har selv lige bestilt et GTX 570, og vil sige jeg selv er til Nvidia, regner med at få det Mandag, men mit sidste kort, som jeg lige har solgt er et HD5850, som jeg var yderst tilfreds med, der var bare ikke kraft nok her til sidst.
Og ja Eyefinity er da uden tvivl guf for øjet, og giver sikkert en super fed gamer oplevelse, nu har jeg aldrig prøvet det, men det svare lidt til Nvidia's 3D Gaming sæt, forstået på den måde, at det kræver at man vil ofre en hel del penge på det. Personligt har jeg ikke penge til at investere i et godt HD6970, og så 3 skærme oveni, ligesom jeg ikke har råd til at invester i et godt GTX 570 og et 3D gaming sæt.
Har #0 råd til det, så er det sølvfelig lækkert, og så må man jo gøre op med sig selv, om man helst vil have AMD, og kunne køre Eyefinity, eller Nvidia, og så have mulighed, for ligesom ved AMD, at køre med flere skærme, tja det er jo det samme som Eyefinity, og derudover kunne køre Nvidia 3D Surround, altså at game i 3D, og have PhysX oven i hatten 😉