Jeg er begyndt at få vanvittig mange spams mails, 10-20 om dagen. Før i tiden fik jeg højest et par stykker hvilket var til at leve med men det her er til at få lange løg af så vil bare høre om jeg er den eneste der bliver overflodet med spam mails.
Det er nu ikke mails fra folk på min kontaktliste jeg får, det er altså mulig forsikrings lort og rejser og hvad ved jeg.. Før i tiden fik jeg et par stykker fra folk på min kontaktliste (sikkert fordi de er gået ind på de links folk sender i offline tilstand hvor der står de har vundet en million kroner hvis de trykker på linket).
nu jeg lige tænker over det (er endelig ved at vågne), så har jeg også fået en voldsom stigning i spam mails her over de sidste par uger. de er dog alle sammen gået i spam filteret.
Ville være ret træls at skulle skifte da jeg har haft den her email i snart 10år så den bruger jeg til alt, de må da fikse det - eller er de ligeglade med deres brugere?
Bruger Gmail, og for af det ikke skal være lyv, har jeg ikke haft eller fået spam mail en eneste gang i den tid jeg har haft den. Og her snakker vi altså om 1-2 år. 😀