Elitebruger
Tilføjet:
17-12-2010 17:43:54
Svar/Indlæg:
33/9
problemet er startet siden Catalysm gik Live, havde ingen problemer førhen
mit problem er at jeg konstant får wow fejl error #132, det kan ske 5 min efter jeg har logget ind eller 1 time senere, det sker fuldstændigt random.
køre spillet i ultra med all settings på high dx11 har også prøvet dx9 med samme resultat.
jeg har snart prøvet 1000 forskellige ting uden endnu finde løsningen, har siddet i timevis og googlet og søgt på wow's forum.
har prøvet at stressteste mit system med en masse gfx/cpu tunge spil og alle de benchmark og burnin programmer jeg kunne finde og har ikke på noget tidpunkt kunne få min system til at lave fejl eller crashes, programmer som 3dmark, heaven, BurnInTest, windows egen memtest
har self også scannet hele computeren for virus og mailware med flere forskellige programmer
hvad jeg har prøvet indtil videre
ny frisk installetion af windows 7 home edition med opdateringer og drivere
ny frisk installetion af WoW, med eller uden mods gør ingen forskel, og har self prøvet at slette WTF, cache og interface mappen.
prøvet at køre med 1 ram stang af gangen i bundkortet gør ingen forskel.
mit system
cpu: Intel Core i7 Extreme 980x
MoBo: Asus P6T SE med nyeste bios version 9080
ram 3x2gb corsair DDR3 (CM3X2G1600C8D) ram timings 8-8-8-24
GFX: Zotac NVIDIA geforce GTX 580 med nyeste drivers 263.09
PSU: corsair TX750w
intel SSD X25-m 80gb "windows/wow"
3 samsung harddiske til lager spil programmer etc..
Coolermaster HAF X kabinet med diverse kølere
intet er overclocket så jeg er 100% sikker på det ikke er et varme problem mit gfx under load ligger på 68 grader og cpu max på 45-46 grader load.
Jeg håber virkelig der er nogen der kan hjælpe her er virkelig ved at få grå hår af det her, hvis noget i mit system er defekt burde jeg vel kunne få andet en wow til at lave fejl.