Smid nogle fede billeder af jeres pc i denne tråd, inside and outside, så i kan prale, og vi kan beundre og få inspiration :)
Hvordan i uploader jeres billeder: 1.Upload jeres billeder via denne hjemmeside: http://img706.imageshack.us/ (andre kan også bruges) 2. Når i så har uploadet billedet, højreklikker i på jeres billede og vælger at kopiere billedadressen 3. Indsæt den kopierede billedadresse i jeres indlæg, og så skulle billedet meget gerne komme op i jeres indlæg.
Mvh. HrCookie
Tråden blev redigeret 5 gange, sidst af HrCookie d. 19-12-2010 19:17:34.
#8 det er fordi jeg havde et projekt kørende med 3x 8800 ultra men det er blevet droppet igen. men nu kan det bruges hvis der engang skulle komme 3x gtx470 😛
Har siden da droslet lidt ned inden for modding, men nu kan jeg snart ikke holde mig mere tror jeg.
Skal snart til at samle et X58 setup med GTX580 SLi og det kunne godt gå hen og blive et nyt mod, dog kan jeg ikke helt bestemme mig for hvad for et kabinet jeg skal springe over.
#10 synes det er nogle flotte dyr du har samlet dig, men det 800D er lidt for clean til mig... man skal også kunne se noget hardware tubing og lidt af hvert! :D
Ikke ligefrem den bedste kvalitet, men jeg har desværre ikke bedre. Da jeg satte mit CF til, blev jeg sku lidt overrasket over hvor pænt det faktisk blev. 😲
#25 mmm, sådan 2 stk. HD5850 DirectCu ser sku godt ud i CFX, måske skulle jeg ikke have solgt mit alligevel 😕 HAHA det går nok, da der dumper et GTX570 ind af døren imorgen sammen med en masse sleaving 😀
#31 Tak 🙂 Det er såmænd bare Tygon 3603 slanger med sorte coils omkring, de coils har jeg dog også fået sendt fra USA fordi de ikke er til at støde op herhjemme i DK.
Da jeg var en lille dreng skulle min pc have et nyt look, så jeg gik igang med spraymaling og en lille pensel. Samt en blæser styring til styring af cpufan speeden 🤡
Mig G5 kabinet, fik ikke helt den finnish som jeg ønskede og så var jeg så dum at sælge det. Lækkert kabinet
h
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af unnamet d. 27-12-2010 12:45:25.