Overclocker
Tilføjet:
19-12-2010 22:46:15
Svar/Indlæg:
35/2
Jeg er bange for at dette kommer til at lyde som en konfirmand-gamer, der er frustreret over at hans nye rig ikke owner som han håbede, men jeg håber at I vil bære over med mig 😳 :
Efter lang tids opsparing, fik jeg i sommeren 2010 samlet mig hvad jeg selv synes er et respektabelt setup. Uden for mange detaljer, kommer her mine specs:
Asus Crosshair IV formula 890FX ❤
AMD Phenom II 965 (den nye stepping)
4 GB OCZ RAM
ASUS HD5850
Alting kørte fint, og jeg kommer pludselig i tanke om, at jeg da skal benche lidt i Crysis 🙂
Jeg anskaffer mig spillet (det originale, uden Warhead), installerer, og fyrer ellers helt op for settings. Ultra High, 8x AA og alt det der. Til min skuffelse, kører det langt fra flydende. Åbenlys lag, det er næsten uspilleligt. Jeg patcher selvfølgelig spillet, tjekker ALLE drivers, og alt det der, men lige meget hjælper det. Lag og atter lag. :'-(
Det er vigtigt at notere, at jeg spiller spillet i 1280x1024, hvilket kun gør mig mere uforstående. Et HD5850 burde kunne køre ALT ved den opløsning. Det er altså ikke high-res, så langt fra.
Btw: Jeg har skam tænkt mig at clocke, men jeg ville gerne teste ordentligt ved stock først. Jeg synes virkelig ikke det burde være noget problem?
Jeg håber I vil bære over med mit whine, og hjælpe en nørd i nød 🙂