Videoredigeringsprogram Question

Software d.  20. december. 2010, skrevet af BlackGoat
Vist: 820 gange.

BlackGoat

Superbruger
Tilføjet:
20-12-2010 21:39:00
Svar/Indlæg:
57/25
Goddag hwt'er.

Jeg har tidligere lavet små film i imovie bestående af nogle billeder og enkelte filmklip. Det lækre var at jeg kunne tilføje en masse billeder, vælger et tema, som så lavede flotte overgange mm. Jeg skulle så bare rykke rundt på mine billeder så de kom i den rækkefølge som jeg ønskede.

Nu er det sådan at jeg ikke længere har adgang til en mac og er derfor nødsaget til at lave det på en Windows maskine. Er der nogle som kan komme med forslag på programmer som kan gøre det ligeledes? Altså man tilføjer nogle billeder, trykker på en knap og viola, så er der forskellige overgange og hele balladen?

Alle programmer godtages :) (trials er der vel for en grund)

God Jul
Mvh Sebastian
Kasseren

Elitebruger
Tilføjet:
20-12-2010 22:19:20
Svar/Indlæg:
1814/48
Skal det være gratis syntes Microsoft Live Movie Makers Autofilm funktion at være det oplagte valg. Det er gratis så længe man har en lovlig kopi af Windows 🙂

Tag bare et kig på http://explore.live.com/window... for at se hvordan og finde et link hvor du kan hente programmet.

BlackGoat

Superbruger
Tilføjet:
20-12-2010 22:38:20
Svar/Indlæg:
57/25
Har bare aldrig synes om Windows movie maker, men har dog ikke prøvet det i Windows 7, så giver det da et go.
Men er stadig åben for idéer

Kasseren

Elitebruger
Tilføjet:
21-12-2010 10:16:55
Svar/Indlæg:
1814/48
@2 Den har fået en ansigtsløftning efter at den er kommet med i Live Essentials pakken, selvom at det ikke alt sammen er til det bedre. Men det du beskriver er jo netop hvad Autofilm funktionen er til for.

Skal det give flere muligheder og stadig være let at gå til har jeg haft en ok succes med at introducere Pinnacle Studio HD 14 Ultimate hjemme hos min mor der fås i en billig version fra omkring 400,- og Ultimate versionen(der tilføjer lidt mere af det sjove) fra omkring 550,- De kan installeres på dansk med dansk hjælp.
Du kan se et par engelske produktvideoer og hente en fuldt funktionel trial på http://www.pinnaclesys.com/Pub...