Er jeg virkelig den eneste der sidder og venter og venter og venter... På at de snart får skudt de her radiatorer i handel? 😴 😛
Synes de har været lovet ude siden september engang, men intet er sket og jeg sidder og tripper for at få købt lidt vand hjem. "Tør" bare ikk købe andet før jeg har set om de virkelig har noget at byde på 😀
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af haveport d. 20-12-2010 22:41:59.
#3 Neej virker det sku heller ikk til, deres omtalte release har ihvertfald ikk holdt endnu. Men jeg må jo bare være tålmodig 😴 Og ja tror sku også godt de kunne have skudt papegøjen der, ser umiddelbart ret genialt ud..
#5 Haha sur røv, skulle lige have advaret om da jeg postede 😛
#3 Tror du skal lede længe for at finde en test hvor XSPC rs serien slår den tidligere PA serie fra Thermochill.. Og de nye TA radiatorer er endnu bedre.
Hvordan kan du mene at TA er en wannabe af RX serien? Helt anden FPI samt intern kammer konstruktion? Er som at sige at en ferrari er en fiat wannabe?
Thermochill har lavet/laver stadig de bedste radiatore til dato, de eneste som har kunnet måle sig var TFC monsta og det var stadig til thermochill pa120.4/pa140.3 side med 400-1000rpm blæsere, derover er det en anden sag og så skal du over i noget hwblack eller swiftech.... XSPC er bare ikke den bedste til noget, men god til det hele ; punktum 😉