Enthusiast
Tilføjet:
21-12-2010 01:35:15
Svar/Indlæg:
32/10
Hejsa.
Jeg bor på ø'en med begrænset muligheder, og søger en teknisk uddannelse eller en hue til hovedet..
Jeg overvejer derfor at blive HTX elev, for at åbne mulighederne for at komme videre i verden.
Da jeg i forvejen er meget teknisk anlagt, kunne jeg godt finde på at gøre noget alvor ud af det.
Økonomien har jeg dækket, har en fast indtægt, som ingen kan røre ved, så det er ikke det der forhindre mig i at starte når sommeren 2011 er slut.
Det er mere det med kammerart skaberne.
Jeg bliver 26 til Maj, og de fleste af dem der starter på HTX her nede, er helt nede fra 15 år, og jeg har endnu ikke set nogen efter jeg har gået på IT Supporteren (Som jeg har svendebrev på), på over de 25 år.
Meget sker, og jeg ved man kan få nye kammerarter, men, spørgsmålet er om min modenhed kommer i vejen for nye venskaber osv.
Om jeg i det hele taget kan holde ud at være på HTX, grundet umodenhed, dårlige replikker, kedeligt studie miljø, og hvad der ellers kan være af forhindringer.
Jeg vil jo gerne lære noget, og blive mere uddannet end jeg allerede er.
Sagen er vel også lidt det, at jeg gerne vil på Universitetet, men, karakteren lå på 8 den gang, det er vel dårligt nok, grundlag nok til at starte op på en Uni? Eller for den sags skyld, ville gerne have været Datamatiker en dag, men, det har jeg så småt droppet, for både skal jeg have B Engelsk og B Matematik, og har (Såvidt jeg husker), kun C i begge?
Nogen der kan rådgive, hjælpe, eller som eventuelt skal starte på HTX i Nykøbing Falster?
På forhånd tak.
----
PS, posten er også postet på andre fora's.