Har ikke prøvet H50 eller H70 dog vil jeg lige sige, at hvis du har NH-D14 med i overvejelserne så tag isteddet Thermalright silver arrow. Har selv både D14 og Silver arrow. De køler lige godt men silver Arrow larmer mindre.
#3 må indrømme, at jeg ikke har haft nogle af de valgte kølere. Har kun ejet en NorhQ Tiger II som har samme cpu hovede / pumpe som Corsair's H50, som jeg ikke synes sagde ret meget, den kunne høres, men den larmer ikke mere end et grafikkort (Idle)
Tror det bliver en Megahalems CPU køler. 4 x Scythe Slip Stream 140mm. 800 rpm. (Til toppen og siden af kabinetett.). 5 x Scythe Slip Stream 120mm. 1200 rpm. (Til CPU-køler, front, og bag af kabinettet.). Og en 8 kanals blæserstyring.
Kig på Coole Master Hyper 212 Plus.. (mener jeg den hedder) den koster slik og ligger efter hvad jeg har hørt, rigtig godt i svinget sammen med de noget dyrere.. Kender dog ikke dens OC ydelse
Jeg har selv Cooler Master Hyper 212 plus. Jeg må sige at jeg synes den larmer rigtig meget. Utrolig meget, jeg har min helt skruet ned, for at kunne holde det ud faktisk.
Så den vil jeg ikke anbefale, men jeg vil helt sikkert følge med i den her tråd. Jeg er nemlig selv på udkig efter en støjsvag i7 køler