Når jeg prøver at installere windows 7 64 bit på min bærbar kommer den med følgende fejl:
Windows cannot install required files. The file does not exist. Make sure all files required for installation are available, and restart the installation. Error Code: 0x80070002
Har prøvet at google lidt rundt men kan ikke rigtigt finde noget relevant om det.
Og JA det er en lovlig version af windows.
Skal formatere fordi computeren lige pludselig ikke gad boote fra den gamle windows installation.
Har selv brugt samme skive på min stationære for en måned siden, og har også prøvet at installere mine forældres windows vista på den, men det virker heller ikke,, samme fejl.
Nu har jeg prøvet både at ændre SATA controlleren OG installere fra USB drev, og begge gange var det den samme fejl der kom frem, så mon ikke det er en defekt harddisk.
Kan være den skriver midlertidige filer til den skjulte bootx-partition og den så nægter, grundet beskyttelse. Kan også ske hvis bærbare har producentens recovery-partitioner på HDD'en. Det kan myrdes ved boot fra en live-linux CD.