sort skærm ved opstart

Diverse d.  24. december. 2010, skrevet af Colt
Vist: 827 gange.

Colt

Overclocker
Tilføjet:
24-12-2010 02:19:22
Svar/Indlæg:
28/6
Er hjemme hos familien her til jul.
Og skulle selvfølgelig straks i krig med en pc der gerne loader bios. Men efterfølgende går i sort skærm med en lille hvid blinkende streg...
Har prøvet at smide windows cd i og den siger loader hardware og så sker der ikke mere...

Nogen der har en ide til hvad jeg kan stille op ? har åbnet case og alt ser korrekt ud og kører ved opstart.. ><'

Ville blive meget glad for lidt hjælp.
oban666

Elitebruger
Tilføjet:
24-12-2010 02:49:24
Svar/Indlæg:
1440/318
Noget tyder på det er et problem med hdd...
Er den sat som første boot mulighed?
Chek også lige kabler for at se om alt er som det skal være.

God jul 🙂

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af oban666 d. 24-12-2010 02:49:47.

Colt

Overclocker
Tilføjet:
24-12-2010 02:55:08
Svar/Indlæg:
28/6
er også hvad jeg har kunne læse mig frem til :/ Er da bare røv irriterende, sådan ud af det blå.. Har også forsøgt mig med div. google råd inden jeg starter tråden selvfølgelig og har prøvet at rykke rundt på alle kablerne dernede.. Og bios finder alle dele osv. men vil simpelthen ikke lade mig komme forbi den sorte skærm med blinkende hvide dot... SUK!!!

God jul til dig også..

Må prøve at bestille en ny hdd og håbe familien kan acceptere dette.. Er lidt surt når det er mig der køber og samler alle deres pc'ere når de så går i stykker for så ligger skylden jo også kun et sted når man prøver at være venlig 😕

Colt

Overclocker
Tilføjet:
24-12-2010 02:58:58
Svar/Indlæg:
28/6
og ja har sat den og cd-rom drevet skiftesvis som første boot mulighed.. Men jah... Fame surt show.. Må se om jeg ikke med lidt held kan få kørt en ghost eller hvad det hedder så de ikke mister alt på harddisken

Colt

Overclocker
Tilføjet:
24-12-2010 03:04:09
Svar/Indlæg:
28/6
ville gerne prøve at køre en : chkdsk check men kan ikke finde nogen steder at køre den værken fra bios eller andet da den ikke lader mig komme videre end efter startop hvor den viser div. hardware og ellers bare igen sort skærm med lille hvid dot blink

Gylle

Elitebruger
Tilføjet:
24-12-2010 03:25:56
Svar/Indlæg:
1704/19
Nu sidder der vel ikke en USB pen i pc eller en extern disk i pc når du prøver at starte pc op ?

Er der flere harddiske i pc ?