Jeg går og tænker på at tilsætte noget kølervæske til mig vandloop og så sætte hele maskinen udenfor, dog ikke skærmen, da jeg gerne selv vil sidde indenfor :)
Vil der være problemer med kondens hvis jeg prøvede dette ? Umiddelbart tror jeg ikke det er noget problem, når bare jeg ikke tager den ind og tænder den uden at vente noget tid.
Det er ikke smart at smide hele computeren ud i kulden.
Ikke alle harddiske er glad for kulde.
Men nej der kommer ikke kondens hvis du smider hele systemet udenfor så længe alle tingene har næsten samme temperatur så er chancen for at der opstår kondens meget lille.
Det er værre hvis man hænger radiatoren udenfor også vandet er koldt. Når det så kommer ind og rammer cpu blokken som jo er varm da den jo er stue temperatur så opstår der kondens.
Det skulle ikke være nogen problemer I at smide hele maskinen udenfor.. Men hvis du kun smider radi udenfor så vil der komme kondens på slanger og hovederne.. Så ud med det hele, så er der ingen problem;)
Kondens opstår mig bekendt kun når varm luft med høj luftfugtighed rammer en kold overflade. Og der vist ikke ligefrem udsigt til varm luft inden for nærmeste fremtid.
Hvis du bruger en mekanisk harddisk ville jeg dog passe lidt på.