Ja, klokken var godt nok ikke ret mange, så du er skam helt undskyldt 😛
Jeg ved at jeg køre RAID via T3 så, da det ikke er BIOS jeg sætter det op i, men jeg går ind i et program der hedder Promise FastTrack et eller andet efter BIOS er startet op osv.
Jeg har ikke en pci-e x4 port i mit bundkort. Jeg har sådan en x1 som man tit bruger til lydkort, ellers har jeg 2 ledige x16 pci-e porte, men den ene smider jeg et grafikkort i til physX lige så snart det kommer.
Bundkort skift vil jeg aller helst udenom. Da mit gamle k9a2 stod af, var jeg nødt til at gå på ebay for at få fat i et magen til. Der er simpelthen ikke nogen bundkort med AM2+ og har det jeg skal bruge i sig, hvilket er 4x pci-e x16 porte og 790FX chipsettet. Dette platinum kort er det eneste jeg egentlig kan bruge. Hvis jeg skal bruge 1000kr. på en RAID controller, jamen så må det altså være sådan. Jeg er ved at være træt af det her, og vil bare have det til at virke.
Jeg har kigget på det link du har skrevet, og der er der en der jo skriver noget om at jeg skal load både promise og AMD RAID driverne. Dog finder jeg det underligt at det virker at bruge vista driver for ham der. Det er måske fordi mit win 7 er 32 bit. Hvis det kan virke med 64 bit windows 7 så vil jeg ud og købe mig sådan et.