Test af Agent008.dk produkter?

Litteratur d.  30. december. 2010, skrevet af Kuzu
Vist: 793 gange.

Kuzu

Erfaren rotte
Tilføjet:
30-12-2010 21:07:29
Svar/Indlæg:
2/1
Hej

Jeg overvejer at købe en SIM-Aflytter fra Agent008.dk.
Ved ikke hvor jeg skal finde et forum om agentudstyr eller lign., så nu skriver jeg herinde..

Er der nogen der har testet produkter som disse?
Produktet kan findes her:
http://agent008.dk/product_inf...

På forhånd tak...
ChristofferJ

Superbruger
Tilføjet:
31-12-2010 00:36:03
Svar/Indlæg:
116/3
For mig ligner det nået, som er sjovt en gang, om så går det nærmest i stykker :D

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
31-12-2010 00:39:21
Svar/Indlæg:
20170/383

læg mærke til hvad der står nederst:

"BEMÆRK! Dette produkt er alene tilegnet spøg & skæmt. Alt ulovligt brug er strengt forbudt!"

nåda, er uovligt brug strengt forbudt??
Der var jeg sgu ellers lige ved at blive taget ved næsen, troede godt nok at ulovligt brug var tilladt 😀

ChristofferJ

Superbruger
Tilføjet:
31-12-2010 00:40:12
Svar/Indlæg:
116/3

Haha 😀

Kuzu

Erfaren rotte
Tilføjet:
01-01-2011 17:27:08
Svar/Indlæg:
2/1
Heheh det er de vel nødt til at skrive..
Ja det ligner noget der går i stykker, men tror sq på at det fungerer fint. Egentlig er det jo bare en diskret mobiltelefon med en god mikrofon og autosvar..

Jeg skrev også inde på hardwareonline, der var der en der havde fundet noget på trustpilot.. Der var der ik så mange anmeldelser..

Hvis der er nogen der har forstand på det, hører jeg gerne fra dem..

Tak for hjælpen ellers gutter..

MuhammadMJensen

Overclocker
Tilføjet:
01-01-2011 17:30:42
Svar/Indlæg:
1019/39
Kan ikke lige se pointen med den, hvorfor ikke bare bruge en alm. gl. dags båndoptager eller noget ? Men ja ok, jeg er jo så heller ikke hemmeligt agent..

crankyrabbit

Elitebruger
Tilføjet:
01-01-2011 17:34:45
Svar/Indlæg:
7765/230
spild af penge du kan jo gøre det samme med en mobil du glemmer/gemmer i lokalet sat på lydløs og autosvar efter 3 ring feks.
er bla brugt til at aflytte politiet på den måde.. 🤣 🤣

Nemsisdk

Superbruger
Tilføjet:
01-01-2011 17:55:07
Svar/Indlæg:
310/92
Hvad skal du bruge den til ?

Kuzu

Erfaren rotte
Tilføjet:
09-01-2011 16:36:06
Svar/Indlæg:
2/1
Der gik da helt ged i den på hardwareonline. Folk er ikke så kløgtige derinde. Små mindreårige og uerfarne folk der administrerer forumet. De lukkede tråden uden saglig grund...

MuhammadMJensen:
Nej du er ikke hemmelig agent hehehe..
Du har ikke live kvalitetslyd med en båndoptager..

Crankyrabbit:
Ja det er rigtigt, men lydkvaliteten er ikke det samme og frem for alt er det ikke diskret. En mobil har også mere værdi hvis du skulle lægge den et sted, hvor du måske ik får den igen hehehe..

Nemsisdk:
Jeg skal bruge den til sjov og ballade.. Det er et fedt stykke legetøj..

Jeg købte SIM-Aflytteren fra agent008.dk i onsdags og det virker helt super. Jeg får brug for den når mine studiekammerater er oppe til eksamen og de skal ind før mig og snakke om samme emne som mig heheh.. Ej spøg til side.. Det er kun for sjov...

Men den virker i hvert fald fint.. Nogle gange skal man lige ringe den op to-tre gange før der er autosvar, men det virker i hvert fald.. Genialt udstyr!