Først vil jeg sige rigtigt tak for et godt år, og mange gange godt nytår og glædelig bagjul 🙂
Men så til min sidste spørgsmål i dette år:
Jeg har lige fået en Corsair HX850 hjem, som jeg fik i julegave, men jeg syntes blæseren larmer en hel del, selvom den ikke er under load. så derfor jeg har tænkt mig at smide en ny blæser i.
Men kan denne blæser holde PSU'en kold, selv under load, skal siges jeg snart skal have et GTX570 og min CPU skal clockes til 4.0-4.2GHz når jeg engang får vand på.
Har selv en HX750 som er næsten identisk med din, så jeg tror det er samme blæser i osv. Kan ikke høre min og jeg har kun fans der kører ved 800 rpm, er du stensikker på at det er PSU der larmer?
Tror sagtens at den du linker til kan køle PSU, men for at være sikker skulle man næsten finde specs på den der sidder i.
Men nu kommer den heller ikke op på fuld load så tror slet ike jeg får brug for 140 CFM, men hvilken køler kan jeg bruge som ikke er for larmende og er sikker på det er den
Jamen jeg er ikke sikker på det er noget larm, som de andre ikke har, for har ikke hørt en HX750 eller 850 før, men ahr også droppet det med at smide en ny blæser i tror jeg.
Stock køleren larmer ikke mere, da den konstant køre på 50%
Jeg sad lige og legede med rivatuner og skruede GFX idle fan RPM ned til 30%. Hvad jeg troede var min PSU viser sig at være mit GFX. Dvs min HX750 ikke kan overdøve et idle GFX på 40% rpm.