Elitebruger
Tilføjet:
31-12-2010 16:46:31
Svar/Indlæg:
3332/33
Hej Hwt,
jeg har lige købt et par Sapphire 6870 kort samt en OCZ ModXStream Pro på 700w og fik det hele installeret i morges.
Men for at sige det mildt, kører det elendigt. Jeg baksede med forskellige drivere i over 2 timer, og nåede ingen vegne. Har prøvet 10.12, 10.4a, 10.10.
I BC2 får jeg et kæmpe fps drop (ned til 0-1 fps) når jeg starter op ingame. Derefter kører det med noget der ligner 30-40 fps, hvis ikke mindre, og få gange op til 70fps, hvis ikke der er noget action i spillet.
Jeg har lige prøvet med ét kort ad gangen og det kører helt som forventet og endda meget bedre end hvis jeg kører crossfire, der loades endda hurtigere.
Dette er så med undtagelse af at der stadig kommer et fps drop i starten i BC2, hvilket der ikke gjorde med mit 4870.
I andre spil kører det også bedst med kun ét kort ad gangen, hvor det er værst med crossfire.
Jeg har prøvet at skifte crossfire bro, og bytte lidt rundt på strøm kabler, men det havde ingen effekt.
Umiddelbart lader det til at være driver problemer, men kan nogen fortælle mig hvad der er galt og hvordan jeg løser mit problem ?
Godt nytår og på forhånd tak.