Elitebruger
Tilføjet:
01-01-2011 15:12:05
Svar/Indlæg:
1107/258
hey drenge og piger..
JA så blev man lokket til at lære at spille guitar..
kan hele 3 .. akkorder ? lol. eller tabs.. whatever,.. og har så lært svimlende 2 mere!!!
Men aner ikke hvad faen man kan spille andet en "Se min kjole" haha. OG nu lige prøvet "Stand by me" Men mine fingre, gider bare ikke lige, være hurtige nok på en guitar.. Så nogle som selv spiller der kan gi mig nogle fif ?? Er en RETARDO nybegynder.. kan hverken læse noder eler noget, kun de der tabs hvor der er markeret på strengene ka jeg noglelunde finde ud af hehe,,
Men hvilket sange ville i kaste jer ud i som retardo guitarist ?? Dog kan mine unger godt lide "se min kjole"!! ;) Så det er det værd.. Planen er at jeg skal spille nirvana en gang haha,, dumme i dare u ting..
Har en alm. Akustisk guitar.. spansk ? whatever,. 6 strenge!!! :) Så give me give hints!
Har dog brugt youtube lidt også. en masse fede lessons der men kræver mere øvelse! , Skal lære at sætte fingrene rigtigt i første omgang.. Tough.
mvh. Ham der blev dared af sin daddy som .. godt kan spille... typisk. Men kan "spille" C,D, Emol, A7?, G, Woot.. hehe,, men rigtig dårlig til C. de andre fungerer meget bedre...
Så venter spændt på en hwt guitarist 😀 evt links til easy going sites..
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Drunken d. 01-01-2011 15:12:32.