Nu syntes jeg ikke lige at vi skal begynde i stavebøffer osv, for der er du lidt af en guru, "luftbobler med rundt i reservoiret. og det selvom jeg har kørt"
Men når man tager det på den måde, start aldrig en sætning med OG og altid stort bogstav efter punktum.
Men altså, hvis du ikke har andet at sige så er det vidst bare det.... Stop dog med det stave shit, det klæder dig ikke på nogen måde og får dig kun til at fremstå som en man endnu mindre har lyst til at diskuttere et emne med.... Forresten er min sætning der lidt selvsigende, det er noget man undersøger før man køber lortet....
Som jeg skriver længere oppe; Køber du en papkasse, får du en papkasse.... EK spin er super til at bleede et system hurtigt, rigtigt at det ikke er et suverænt reservoir til at have et high flow system, men det er jo heller ikke det reservoiret sælges som? Det er jo et design reservoir? Det du prøver at sammenligne nu, vil svare til at kritisere en ny MPV for ikke at være ligeså kvik som sportsbilen med halvdelen af vægten og det dobbelte kræfter....
Se foreksempel hvad jeg skriver til XSPC, det er bare en kasse, det er hverken flot eller funktionelt.... EK er flot (efter min smag, gør ens dyrt købte vandkøling lidt mere levende og spændende) og det er funktionelt (man kan holde øje med ens flow = A+)
Et reservoir med kanaler og diverse udformning er jo heller ikke flow venligt, er jo det humlen ligger i.... Dræb flowet i reservoiret og man slipper for luft bliver suget med ind igen... Lettere er det vidst ikke at sige....