Jeg er skam bare nyskærig da jeg sys at der er nogle stykker her inde der har problemer med varme på dem når de OC'er er der nogen af jer der køre med sådan en der har Oc'et deres
Jeg har ikke problemer med varmen på min men det kan jo være forskelligt fra cpu til cpu?
hehe Kan jeg ikke huske lige nu men ikke noget vildt det er et der er købt brugt her inde men jeg er ved at finde et nyt så skal da lige høre hvad p0pe køre med af hoved på hans
Til den passive test var der KUN den blæser tændt som sidder i psu´en. Stuetemperatur på 21 grader +/- 1 grad. Den radiator der er brugt til den passive test er følgende: http://www.aquatuning.de/produ...
fælles for bette tests er at der er brugt et EK supreme HF kølehovede og 2*phobya dc12-400 pumper i serie:)
Edit,
Og skal lige nævnes at køres testen med prime95 er temperaturen noget lavere:P Coredamage bruges da det er det program som stresser cpu´en mest. Svaret på hvorfor jeg bruger 1.4 vcore er også noget nær det samme, bruger den til test, så skal derfor smide max varme ud af den:D
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af p0Pe d. 03-01-2011 14:39:57.