Ny Smart phone nu, eller vente til next gen?

Diverse d.  03. januar. 2011, skrevet af Fearless Angel
Vist: 475 gange.

Fearless

Elitebruger
Tilføjet:
03-01-2011 14:37:52
Svar/Indlæg:
4536/104
Hejsa, hva mener i best ka svarer sig.

at jeg smider ca 1500(+ lidt til forbrug over 6mrd) max prisen rammer lige knap 2000. For en HTC wildfire nu.

Eller bør jeg vente på 4G telefonerne, og/eller et eventuelt Windows mobile 7 phone, haloy.

Jeg er meget i tvivl, men skal nok ligemeget hvad ud og ha mig en ny fon, da 1 ud af mine 2 telefoner gik i stykker, og den der virker nu er 4 år gammel, og har meget dårlig batteri levetid.

Så står og overvejer om jeg skal prøve at holde liv i den 4 år gamle nokia, eller købe en smartphone nu, eller købe en ny billig tlf nu, og så vente på next gen Smartphones eller noget i den still..

Hvad syntes i, og hvorfor.. ? 🙂

Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Fearless Angel d. 03-01-2011 14:38:20.
sko

Elitebruger
Tilføjet:
03-01-2011 14:41:11
Svar/Indlæg:
1954/464
hmm..

tror såmænd ikke at 4g bliver særlig vildt her i dk

synes stadig at vores 3g telefoner er ganske langsomme...

kender ikke så meget til htc's mindre telefoner...men tror nu hellere jeg ville smide lidt efter en desire istedet for en wildfire, mocca eller hvad de ellers hedder...

AliasGus

Elitebruger
Tilføjet:
03-01-2011 15:24:41
Svar/Indlæg:
1300/30
Søg på HTC Mozart.. Den er snart ude og har Windows Mobile 7..

Den er ret lækker :)

bamselinen

Elitebruger
Tilføjet:
03-01-2011 15:30:41
Svar/Indlæg:
2145/218
Jeg ville ikke købe en wildfire personligt synes den er en tand for sløv, enten vente til du kan få en galaxy S, Nexus S, HTC "desire" "desire HD" eller eventuelt hvis man er til det en iphone.

Jeg ville personligt fortrække en android telefon men det er bare mig, nærmere en Nexus S den er super nice.

Mente selvfølgelig at du skulle vente til du havde råd til en af de modeller der en smule dyrer

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af bamselinen d. 03-01-2011 15:35:42.

Kasseren

Elitebruger
Tilføjet:
03-01-2011 15:37:49
Svar/Indlæg:
1814/48
Jeg tror ikke at det kan svare sig at købe en HTC Wildfire. De anmeldelser jeg har læst om den siger næsten samstemmigt at Wildfire er en model for de der billigt vil se hvad det der Android er for noget, men at resultatet typisk bliver at man ville ønske at man havde købt en topmodel som HTC Desire eller Legend i stedet. Dermed er det vel næppe et godt køb.

Spørgsmålet er om du har brug for en smartphone?
Er der nogle bestemte applikationer du har lyst til at prøve eller savner du flash når du surfer er svaret ja, ellers bør stort set alle mobiler du kan lide designet på kunne bruges.

Labze

Overclocker
Tilføjet:
03-01-2011 17:00:35
Svar/Indlæg:
164/24
Jeg ville holde mig langt væk fra wildfiren, anbefalede den til min kæreste da jeg først troede det var et godt køb for hende, nu ved jeg bedre.

Den er skuffende sløv, skærmen er teknologisk tilbageskridt, og fylder du bare telefonen lidt op med programmer og smser så får du utrolig ofte lags.

4G er ikke noget du skal se frem til i nærmeste fremtid, der går ihvertfald 5 år før vi ser det som en ny standard der benyttes af mængden, 3G er først rigtigt gået i gang sidste år.

hvis der ikke kommer nogen nye interresante mobiler i januar/februar så slå til den du synes der ser mest spænende ud

Shadowhunter

Elitebruger
Tilføjet:
03-01-2011 17:17:25
Svar/Indlæg:
5474/39
Hvis jeg skulle købe en mobil i dag, så havde jeg nok taget en Nokia med knapper eller en Sony ericson.

Da jeg selv savner en tynd lille mobil med knapper i stedet for den pænt store telefon. Jeg gå rundt med, men sådan er det når man vil have max udstyr med. 🙂
Om din telefon køre på 3g eller 4g tror jeg ikke har den store betydning. Der står g4,på min når jeg låser den op. Så jeg ved ikke om den køre på g4 netværket, men det virker ulogisk. Da den har gjort det længe og g4 er nyt. 😕

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Shadowhunter d. 03-01-2011 17:19:43.

Fearless

Elitebruger
Tilføjet:
04-01-2011 00:26:58
Svar/Indlæg:
4536/104
#Alle, ja men som jeg skrev, er der IKKE råd til top modellerne.

så det er enten at vælge at vente, til nye Phones kommer ud, der forhåbentligt er lidt billigere, eller at købe en wildfire nu, har absolut ikke tænkt mig at smide 3k+ efter en telefon.

Det syntes jeg selv er absolut dumt, og kun noget man bør gøre hvis man lægger guld egg.

Self er de fede iphone og Desire osv. Men at de skal være så dyre, syntes jeg ikke kan retfærdiggøres af noget som helst.

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Fearless Angel d. 04-01-2011 00:27:30.

buster87

Superbruger
Tilføjet:
04-01-2011 06:54:35
Svar/Indlæg:
334/33
hvad med at finde noget brugt.. der er rimelig mange der sælger forholdsvis nye mobiler de enten eller vil have eller ikk synes om alligevel.

har f.eks lige købt en knap 3 uger gammel htc desire z for 1900 kr uden simlåst og den var som ny.

kan kun anbelfale den. den er super lækker 🙂

SoundWave

Elitebruger
Tilføjet:
04-01-2011 09:57:07
Svar/Indlæg:
3011/103
Ligesom de andre kan jeg ikke anbefale Wildfire. Jeg har den selv, og har flere gange haft lyst til at kyle den ind i væggen eller i gulvet, da den altså kan være irriterende langsom.
Skærmen er heller ikke noget vidunder. Man skal ofte zoome ret langt ind på en side, før det er muligt at læse hvad der står.

Mit råd er: køb en lidt dyrere smart phone, hvis du skal have en.