HTC Disire vs Disire HD?

Diverse d.  04. januar. 2011, skrevet af AberdeeN
Vist: 379 gange.

AberdeeN

Superbruger
Tilføjet:
04-01-2011 14:14:25
Svar/Indlæg:
327/125
Hey jeg har kigget lidt i forummet og set de forskellige tråde der er omkrig disse to mobiler og at der er mange af jer der har fået en af dem.. Jeg må dog sige at jeg selv stadig er i tvivl om hvilken jeg skal købe mig og syntes ikke rigtig der kommer noget feedback i trådene efter folk har fået den..

Er der et par af jer der sidder med en af disse to modeller i hånden der vil komme med sin mening? så kan det være jeg bliver lidt kloger..
Dap

Overclocker
Tilføjet:
04-01-2011 14:21:44
Svar/Indlæg:
68/6
vil sige at jeg har den gammel af dem "HTC Desire" og er sku glad for den... min lillebror har HTC Desire Z den er osse fed dog syn jeg at de der touch knapper der lavet på dem til Home knappen og det, ikke er for noget.. noget være noget..

Labze

Overclocker
Tilføjet:
04-01-2011 14:55:55
Svar/Indlæg:
164/24
Ejer selv HTC Desire. Det en rigtig fed mobil og er passende hurtig. Design er jo smag og behag med begge.

Ideelt synes jeg at begge mobiler fungerer ens. Forskellen er at, HTC Desire har en flotterer skærm der står knivskarpt(grundet AMOLED), men er tilgængæld "kun" 3,7"

HTC Desire HD har en mindre pæn skærm, synes ikke den står så skarpt som lillebroren men på ingen måde grim at se på. Den har dog en 4,3" skærm

Opløsningen så vidt som jeg husker er samme på begge skærme, så pixel densiteten er bedst på HTC Desire.

Vil sige, man går ikke galt i byen med nogen af dem, værdsætter man enten det ene design højerere end det andet, størrelsen, eller skærmkvaliteten så er det hvad man skal gå efter. Batterilevetid, funktioner, hastighed og alt det andet er så godt som lige

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
04-01-2011 15:06:19
Svar/Indlæg:
14079/622
Så vidt jeg ved, bliver HTC Desire vidst ikke lavet med AMOLED længere, grundet der ikke er tilstrækkeligt udbud af denne skærmtype. Skærmen på Desire er derfor ikke, hvad den har været.

Jeg har selv HTC Desire, og har prøvet en HTC Desire HD - jeg ville nok tage HD'en; bl.a. pga. DLNA-support og det efter min mening federe design.

AberdeeN

Superbruger
Tilføjet:
04-01-2011 15:10:43
Svar/Indlæg:
327/125
Alle 3 tak for lidt input 🙂

Tror det bliver HD udgaven da den kun koster 500,- mere..

Labze

Overclocker
Tilføjet:
04-01-2011 15:29:30
Svar/Indlæg:
164/24

Korrekt, men så vidt som jeg ved sælges der stadig massere med AMOLED rundt omkring. De "nye" HTC Desire sælges med noget der hedder Super-LCD, og diverse tests viser at skærmen hamler godt op med AMOLED versionen, begge har negativer og positiver.

Men må give dig ret, hvis jeg ikke allerede havde en HTC Desire ville jeg hoppe på HD'eren. Synes det lækkert men en så stor skærm

MADZ

Elitebruger
Tilføjet:
04-01-2011 17:08:55
Svar/Indlæg:
2602/173
Ville tage en Desire, da jeg bestemt ikke synes Desire HD's skærm er noget at skrive hjem om. Desuden er designet en anelse sjusket, b.la. kan bagcoveret ikke skubbes "helt i bund" pga. design fejl, så man kan se en lille revne. Men det kommer an på hvor meget man går op i den slags..

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af MADZ d. 04-01-2011 17:09:16.