Serveren er en Linux server, og jeg tjekkede den på farten vha. webmail interfaced. Og jeg så godt, at der lå 2stk. mails med samme emnefelt, hvoraf den ene manglede den vedhæftede fil. Der lå også en tilbagekaldelses mail, som var modtaget lige efter den første mail, hvor filen manglede, men som jeg ikke gjorde mere ved.
Da jeg kommer hjem, og downloader dem til outlook, så tror outlook jo, at den skal slette den mail, som er tilbagekaldt. Og så fucker den jo up, og sletter begge mails, med samme emne. :no:
Så nu har jeg ingen af de tre mails længere.
Sålænge de bare lå på mail serveren var der ingen problemer, tilbagekaldelsen blev først triggered da den kom ind i outlook.
Og umiddelbart kan jeg ikke finde nogen måder, til at forhind tilbagekaldelses funktionen i outlook. Det bedste forslag jeg har hørt, det skulle være, at opstille en regel, som smider recall mailen ned i en anden mappe.... Men jeg ved sku ikke lige hvad den regel skal trigge på, jeg har jo ikke mailen længere. Ikke engang de tunge MVP drenge inde på it-experts, har et godt bud.?
Jeg vil jo skide på, om nogen fortryder deres mails til mig, men når jeg først har modtaget dem, så skal de fandme ikke kunne slette dem i min mailbox! Så jeg ville aller helst bare have kvalt den feature i outlook.