Tilbagekaldt email i Outlook

Software d.  06. januar. 2011, skrevet af micma18
Vist: 1397 gange.

micma18

Elitebruger
Tilføjet:
06-01-2011 16:00:45
Svar/Indlæg:
4120/115
Har tjekket min mail vha. min webmail i dag, og har betalt nogle faktura den vej rundt. Da jeg kommer tilbage på min egen pc, og henter alle mails ned i min outlook, så forsvinder en af fakturaene, da afsender TIDLIGERE har tilbagekaldt en identisk mail, som han havde fucked up.

Problemet er nu bare, at jeg skal bruge den pågældene mail, inkl. PDF fakturaen i regnskabet.

Kan man ikke på en eller anden måde finde de mails frem igen, som outlook automatisk har tilbagekaldt igen.

Og den burde i det hele taget ikke tilbagekalde en mail, der er modtaget på en senere tidspunkt, end tilbagekaldelsen er foretaget. ☹
Notika

Superbruger
Tilføjet:
06-01-2011 16:11:30
Svar/Indlæg:
649/37
Du skulle stadig have den liggende inde på selve din webmail, selvom outlook tilbagekalder den.

micma18

Elitebruger
Tilføjet:
06-01-2011 16:15:29
Svar/Indlæg:
4120/115
Ikke med en normal pop3 hentning, så tømmer den jo mailboxen!

Silent

Skribent
Tilføjet:
06-01-2011 22:34:39
Svar/Indlæg:
3223/205
Denne funktion er kun tilgængelig hvis du har en exchange server, hvilket jeg ikke formoder da du skriver pop3 konto.

http://office.microsoft.com/da...

Du er ikke kommet til at slettet mailen ved en fejl?
Ellers findes der div. revovery tool, men det ved du sikkert allerede.

loopstr

Ny Skribent
Tilføjet:
07-01-2011 13:50:50
Svar/Indlæg:
494/66
Outlook kan ikke tilbagekalde POP3 mail hvis den er hentet fra server, derfor kan det ikke være en POP3 mail #0 har med mindre du har kommet til at slette den som #3 siger.

Med webmail går jeg udfra at der menes OWA og der vil du heller ikke finde den da det fungerer på samme måde som din IMAP4 konto.

Jeg tror dog ikke at du kan recover tilbagekaldt mails og der er vel også en årsag til at den blev tilbage kaldt......

micma18

Elitebruger
Tilføjet:
08-01-2011 15:16:15
Svar/Indlæg:
4120/115
Serveren er en Linux server, og jeg tjekkede den på farten vha. webmail interfaced. Og jeg så godt, at der lå 2stk. mails med samme emnefelt, hvoraf den ene manglede den vedhæftede fil. Der lå også en tilbagekaldelses mail, som var modtaget lige efter den første mail, hvor filen manglede, men som jeg ikke gjorde mere ved.

Da jeg kommer hjem, og downloader dem til outlook, så tror outlook jo, at den skal slette den mail, som er tilbagekaldt. Og så fucker den jo up, og sletter begge mails, med samme emne. :no:

Så nu har jeg ingen af de tre mails længere.

Sålænge de bare lå på mail serveren var der ingen problemer, tilbagekaldelsen blev først triggered da den kom ind i outlook.

Og umiddelbart kan jeg ikke finde nogen måder, til at forhind tilbagekaldelses funktionen i outlook. Det bedste forslag jeg har hørt, det skulle være, at opstille en regel, som smider recall mailen ned i en anden mappe.... Men jeg ved sku ikke lige hvad den regel skal trigge på, jeg har jo ikke mailen længere. Ikke engang de tunge MVP drenge inde på it-experts, har et godt bud.?

Jeg vil jo skide på, om nogen fortryder deres mails til mig, men når jeg først har modtaget dem, så skal de fandme ikke kunne slette dem i min mailbox! Så jeg ville aller helst bare have kvalt den feature i outlook.