Jeg fandt nogle priser på Sandy brigde CPU´er og tilhørerne bundkort hos shg.dk, hvis nogen skulle intereserret og i kan forudbestille CPU´er da de af vær har 5 styk på lager klar til på mandag af værd model. Måske i skulle skynde jer hvis i vil sikker jer et exsemplar til på mandag 🤡
Jeg har fundet nogle modeller, men detsværre ikke i7 2600K.
klik på link og der efter ved "Processor-Socket" vælg LGA 1155 socket. Så får i hele striben af LGA 1155 bundkort til sandy brigde som shg.dk i vært fald får.
Hygge. Jeg venter dog selv med at upgrade til LGA 2011 socket kommer og detsuden er en i7 920 altså en nogen sinke i nu 😛
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af SkylineGTR d. 07-01-2011 19:41:04.
#5 S er modeller som er energi-effektive modeller, og har samme clockhastighed som den "almindelige" model K er de modeller som har en ulåst multiplier, hvilket mener at de kan overclockes der er også en T model, som er meget energieffektive modeller, men har en lavere clockhastighed.
Her er en god lille forklaring på de 3 slags processorer fra sandy bridge der er landet, samt deres chipset H67, P67 samt Z68: http://www.youtube.com/watch?v...
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af HrCookie d. 07-01-2011 20:31:18.
11# kom til at bestille et h67 MB = ingen OC!! 😩 men har lige skrevet til dem om de kan ændre det til et asus p67 istedet, håber man kan dette uden at hele ordren skal slettes !! ?
#13. Tja. Virker underlig. Tror jeg venter til tirsdag/onsdag stykker så forhandlerne har fået jævne priser.
#12. Surt. Skal du så have et Deluxe mb? Sabertooth er overraskende billigt. Men hvorfor har Maximus og Sabertooth "kun" 10 vrm, hvor PRO/EVO/Deluxe har 12?
Vil bare lige tilføje kig jer nu godt for inden i går over åen efter skindet før man kaster med sten ...
det var ikke helt rigtigt men meningen er go nok det er ikke alt hvad de skriver på SHG som helt stemmer overens med virkligheden!
se bare dette bundkort:
GIGABYTE GA-P67A-UD4 Sandy Bridge som jo skulle være en sokkel 1155 men går man ind på specifikationerne står der sokkel 1156 ikke lige helt det samme 😕
@19 Nu er disse Sandy Bridge en hel linje af processorer, fra bund til top, så det er lidt svært at sige præcist. Men du kunne jo starte med at læse testen af i5 2500k på forsiden 😉
Jeg synes de har en hæderlig pris på bundkort. CPU er lidt i den høje ende, der kunne man måske have sparet 150kr.. Men jeg bor tæt på kompletts pickup point så jeg sparer porto.