Tror jeg bevæger på grænsen af hvad der er legalt men så må en moderator fjerne denne post, hvis det er tilfældet. I forbindelse med mit SSO( større skriftelig opgave) på hf skal jeg bruge et klip fra dr.dk, nærmere bestemt pirat tv(ja det hedder det)
Hvordan henter jeg det ned ?
Har prøvet med URL snopper( kan ikke finde netværks adapter) og download helper men intet virker.
Nogen derude der har en ide om hvordan jeg gør ?
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af OverLorD d. 11-01-2011 20:56:53.
Jeg har også prøvet uden held, dog fik jeg fat i noget af soeinding da de havde et "for mac brugere" hvor det kom i et ulåst format hvor jeg bare kunne bruge dlhelper.
Ellers kan du smide signalet ud af s-video og over i en PC med en TV-IN port. 😉
Accepteres et deeplink til DR's hjemmeside ikke? Altså fra skolens side, på DTU accepterer de det normalt, når man samtidig dokumenterer tidspunktet hvor linket er lavet.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af ZnarF d. 11-01-2011 22:00:48.
Orbit downloader ser ud til at kunne gøre det: http://www.orbitdownloader.com... Den installerer et plugin (Grab++) i IE som gør det rimeligt nemt at hente fra dr.
Fortæl mig ikke at det skulle tage mange minutter at finde ud af hvordan du kan gemme den stream "rtmp://vod.dr.dk/pirat/mp4:video/thomasskov/thomas_skov_mron.mp4" vel? 😎
Svaret blev redigeret 4 gange, sidst af DanishGuy d. 12-01-2011 00:09:52.
#9 "Firefox doesn't know how to open this address, because the protocol (rtmp) isn't associated with any program." og uden rtmp foran loader den bare i en uendelighed.