Umiddelbart lader diverse reviews til at være positive, men dog kritiserer de det faktum, at der endnu ikke er kommet en Android 2.2-opdatering, hvilket nok også er det, der holder mig fra at købe maskinen med det samme. Hvad ville i foreslå som alternativer til AC100'eren? Jeg har selv kigget på Asus 1015PED og 1015PEM, men er ikke sikker endnu.
Jeg tror at du skal tage et kig på So ein Ding fra 19. oktober, der er dedikeret til maskinen, før du forelsker dig for meget i den Toshiba.
Selv om ASUS Eee PC 1015PED er langsom er jeg sikker på at den er et en del bedre køb end den valgte Smartbook, men den koster jo så også 700,- mere.
Personligt ville jeg dog vente og se hvad de nye Fusion Netbooks der kommer koster på det danske marked for en model som HPs dm1z med Zacate ser ganske interessant ud http://www.laptopmag.com/revie...
Efter at have set Do ein ding kan jeg godt se, at det nok ikke er det bedste valg alligevel. Hp'en ser interessant ud, men jeg har hørt meget dårligt om deres support hvis der bliver problemer med maskinen. Dog ved jeg ikke om det har forbedret sig?