Senior Skribent
Tilføjet:
11-01-2011 22:44:11
Svar/Indlæg:
15982/637
Jeg har lige et par spørgsmål som nogen måske kan svare på.
Jeg har en Kingston 64GB SSD som jeg har brugt til min Silverstone HDD Boost, men nu vil jeg have windows 7 installeret på denne disk.
Jeg har så en Samsung 640GB disk med min gamle Vista installation samt der hvor alle mine spil er f.eks BC2, MOH, COD4MW, Crysis, TeamFortress og hele mit Steam setup.
Jeg vil dertil høre om det stadig vil være muligt at afvikle mine spil fra denne disk hvis jeg f.eks bare manuelt fjerner Vista installation og mapper der ikke skal bruges af de eksisterende spil ?.
Jeg har læst at man godt kan flytte ens Steam fra een disk til en anden og så skal det nok selv finde ud af hvor ens spil på steam ligger - hvis det er korrekt ?
Er dette muligt ? Det er mest fordi jeg har ikke lyst til at geninstallere samtlige spil og downloade alle nye opdateringer (er ikke i storbyen med 20/20mbit, men "lillebyen" med 8/1mbit) og tage backup af save games.
Eller er jeg nødt til at starte helt forfra igen ? for så skal jeg have købt en HD hvor jeg kan installere alle spillene igen og så kopiere mapper og save games fra den gamle HD.
På forhånd tak. 🙂