Som jeg ser på din test fra ATTO så yder din Revo x2 da lige det den skal plus lidt til, er jo den standard fabrikkerne bruger til at måle deres diske og ud fra den de nævner deres ydelse (de siger ikke at den vil yde men OP til står også på embalage og manuel), at der er andre firmaer som laver bench på en anden måde og får andre resultater påvirker jo ikke at hastighed er forkert eller yder mindre da det ikke er samme fællesnævner der bruges.
Din Revo er i bund og grund så også to enkelt diske som er i Raid, derfor den ikke har Trim så forstår skam godt du får samme ydelse i dine to C300 diske i Raid0.
Ved at intels controller reagere forskelligt i forhold til Indillix og Sandforce til diverse tweaks og til den ville jeg faktisk kun slå prefetch, defrag og evt sidefil da den ingen funktion har på en SSD udover unødig slitage.
Du skal forresten huske at slitage betyder mere for nogle end andre, ikke alle som skifter harddiske hyppigt ud og slet ikke så hyppigt som evt Cpu og forkortet holdbarhed giver ikke ringere ydelse af den som det gør på en SSD.
Problem med CDM og hård stress er at data som bruges havner på de samme nands hvis muligt og giver så et noget uens niveau i længden (nogen laver bench konstant ved du også ud fra denne side, det er livet for dem).
Tænker lidt at Din Kingston vil ha gavn a at blive fyldt til randen og så lade garbage collection ryde op over en nat men der er også mange som har nøjagtigt samme oplevelse af feks G2 disken at de netop mister ydelse og seriøst endda men har ikke selv oplevet det da jeg ikke har Intel/Kingston SSD.
Bruger selv dette forum en del da jeg syntes det er et okay forum og kun om SDD kunne være at der var det helt rette svar du søger, det er stort skal jeg sige 🙂