Erfaren rotte
Tilføjet:
13-01-2011 16:48:31
Svar/Indlæg:
1/1
Hej alle.
Jeg har et lille problem med min stationære computer, efter at jeg prøvede at opdatere driveren til mit grafikkort.
Jeg har et ATI Radeon HD 5700 (der står version 9.8b på CDen, hvis det hjælper) og bruger Windows 7 (64 bit)
Jeg har på det seneste ikke kunne køre Call of Duty: Black Ops, og da der står at det kunne mangle en driveropdatering til grafikkortet, prøvede jeg at downloade det nyeste på Ati.amd.com. Efter at det var downloadet og jeg havde installeret det genstartede det min computer.
Da min computer tændte op igen var skærmopløsningen sat til 800*600, så jeg prøvede at sætte den op til det maksimale, men problemet er at det maksimale var (ca.) 1900*1300, mens min skærm maksimalt kan køre 1440*900. Så nu når jeg tænder computeren siger skærmen Out of range, altså at den ikke kan køre så høj opløsning. Dvs der er bare sort skærm
Jeg prøvede at sætte min computer til mit fjernsyn, også via HDMI, men efter Windows introen har været der siger fjernsynet at der ikke er noget signal.
Det sker på begge skærme, også selvom jeg tænder windows på fejlsikret tilstand.
Så lige nu er det eneste jeg kan gøre med min computer at tænde og slukke. 😕
Hvis der var nogen der kunne hjælpe, ville jeg sætte meget stor pris på det 🙂