Asus Triton 81, dreje den...?

Køling d.  14. januar. 2011, skrevet af Escycos
Vist: 9855 gange.

Escycos
 
Superbruger
Tilføjet:
14-01-2011 22:24:50
Svar/Indlæg:
420/77
Hej folkens, jeg er ved at kigge lidt på mit airflow osv i mit kabinet. Og min Asus Triton 81 køler vender så den suger neden fra, og så blæser op ad. Og det optimale ville være at den sugede forfra, og blæste bagud jo. Er der nogen der har en idé om, hvor vidt den kan drejes 90gr?

Skal siges at jeg har asus m3a78-t bundkort med amd cpu. Socket AM2.

Og jeg har set billeder på nettet hvor den vender som jeg gerne vil ha den til, altså på tværs. Men det har vist været med Intel sockets. Det kan da ikke være rigtigt at den så vender så tåbeligt med AMD socket, kan det?
Noltus
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-01-2011 08:12:21
Svar/Indlæg:
2211/331
Mål monteringshullerne og du kan straks se om den kan drejes,hvis der er forskel på de to leder kan du nok ikke dreje den


Escycos
 
Superbruger
Tilføjet:
15-01-2011 09:52:33
Svar/Indlæg:
420/77
Hmm... Ved ikke lige med monteringshullerne, hvilke tænker du på? Dem som sidder i pladen på bundkortet?

Ellers sidder den jo fast med sådan en vippe som ligger oven på bunden af kølerprofilen, og den kan godt komme igennem på den anden led, men der er ikke de helt samme spor som på den anden led. Syntes det er ret så råddent...!

Tænker lidt på om man kan pille køleprofilen af den, og så fræse nogle spor på den anden led, eller helt lave en ny bund til den... Ellers må jeg jo bare nøjes med den som den er. Nederen...

Har da vist fået lavet indlægget i det forkerte forumsdel 🤡