Superbruger
Tilføjet:
15-01-2011 10:33:08
Svar/Indlæg:
325/43
Hej hwt.dk
Jeg har virkelig brug for noget seriøst hjælp til mit vandkøling :)
Da det er første gang jeg oplever problemer med det, så søger jeg assistance fra en her inde som selvfølgelig vil få en smule mønt for det :)
Det er sådan at mit vandkøling er begyndt at lække en smule ved min CPU blok (Heat Killer 3.0) årsagen er ukendt, da jeg simpelhen ikke tør at prøve at tømme systemet for vand, da jeg ikke har prøvet det før og da jeg har rimelig dyrt hardware i maskinen, så vil jeg gerne lige have lidt akut hjælp til at få dette gjort og så få kigget på om der er noget galt med min CPU blok :)
Jeg befinder mig i Sønderborg og kunne godt tænke mig at personen kom her hen, ellers kan jeg måske finde mulighed for at komme her fra, men dette er dog ikke helt sikkert :)
Det jeg formoder der skal gøres er følgende:
Have tømt systemet for vand og havde tjekket det hele om det sidder ordentlig.
Have tjekket min Heat Killer 3.0 for fejl, måske skal der bestilles en ny, dette håber jeg dog ikke.
Jeg havde regnet med at give 200 +- hvis der ikke er en der vil gøre det gratis (man kan jo være heldig) :)
Men som sagt før, så befinder jeg mig i Sønderborg og ser helst at assistancen kommer her ud, jeg har dog ingen værktøj til at lave skidtet, da det ligger der hjemme (omkring Esbjerg) og derfor skal "reparatøren" gerne kunne medbringe nødvendigt grej og det skal lige siges at pumpen er spændt fast med strips og den er urokkelig, så et par lange strips og en del korte må gerne medbringes hvis dette er muligt, ellers må jeg se hvor jeg kan få sådan nogle henne.
Hjælp søges hurtigst muligt, da vi er igang med et lille LAN blandt os kammerater, så det ville da være rart at kunne være med.
Håber ikke indlægget blev for langt.
Håber på hurtig hjælp.
På forhånd tak.
Mvh Sonnyboy442
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Sonnyboy442 d. 15-01-2011 10:33:38.