linksys switch driller, hjælp

Diverse d.  16. januar. 2011, skrevet af SkylineGTR
Vist: 613 gange.

SkylineGTR
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2011 20:05:04
Svar/Indlæg:
2011/185
Jeg er ved at gå fra forstanden over en Linksys EZXS88W internet switch :'-(

Uanset hvad, så den 3 ting jeg tilslutter til den kan ikke få internet adgang. Det er lige meget om det er min PS3 eller en af mine 2 pc´er. Jeg har prøvet alt muligt nærmest. Reset modem, prøver forskellige kabler, forskellige switch porte (der er 8 i alt) på selve linksys switch..osv. Det var også generelt ret bøvlet at at få internet på den anden Pc og PS3 men det lykkedes.

Men lige meget hjælper det med 3 ting. Jeg er ved at mistænke den for at være deffekt eller lignene efter hånden, men den er bare ikke særlig gammel og jeg kan ikke finde kvitteringen på den så det ville være rart at kunne få den op og køre i stedet forat skulle købe en.

Har i nogle forslag til hvordan jeg får den satans Linksys switch til at lade den 3 tilsluttede ting også at få internet adgang, inden jeg køber en anden switct (og helt sikkert ikke en linksys i så fald)?

Det er sådan en skiderrik her:
http://www.linksysbycisco.com/...


Tråden blev redigeret 2 gange, sidst af SkylineGTR d. 16-01-2011 20:07:55.
Selas
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2011 20:32:29
Svar/Indlæg:
2845/91
Internet switch? Det er bare en normal switch og det lyder som om din udbyder kun har tildelt dig 2 ip'er, for at få alle 3 enheder på nettet samtidig skal du have fat i en router eller bestille en ekstra ip fra udbyderen (det koster nok en smule hver måned).


SkylineGTR
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2011 20:40:32
Svar/Indlæg:
2011/185
#1 Hmm aner det ikke, men jeg har fint før hend kunne tilslutte alle 3 ting.

Men jeg må jo nok ud og købe en router så, for jeg har lige tjecket på min internet udbyders hjemmeside og der står man kun får tildelt 2 IP adresser. Men jeg har bare fint kunne tilslutte alle 3 ting før hend.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af SkylineGTR d. 16-01-2011 20:52:01.