#7 Jeg har ikke fået den installeret i nu, men vil da lige prøve og køre nogle spil benchmarks med og uden SP1 Men det bliver først lidt senere i aften ;)
#21 lad os håbe :) Der kommer nok desvære ingen benchmarks fra mig idag, da min computer nægter at afinstallere RC'en (fejl :( ) Men ligeså snart jeg har fået det lort væk, kommer der selvfølgelig nogle benchmarks 😉
Ja det kan jeg godt men jeg gemte ikke den på 4810 😴 Men du kan se en anden fra i dag inden jeg lagede den ind,og så er forskellen kun minimal,det er så lidt så jeg vil sige det ikke giver noget videre men det gør det heller ikke være. 😛
Hvis du sammenligner min physics test er jeg steget lidt,men igen det er så lidt så det er uden betydning.
Service pack er jo ikke lavet til at pc skal få bedre spille ydelse og lign... Er lavet til at rette små fejl som Memoryleaks i Audiodg.exe opsamle de endelige opdateringer slette alle de opdateringer som derved er blevet unødvendige osv.
Justering af regfiler optimering til nye produkter som er på vej eller er kommet aka Cpu Revisioner.
Udseende forbliver også det samme men laver man en ny install så spare man også en masse tid på alverdens små opdates som nu er samlet optimeret i sp1.
Forvent absolut intet nyt men forvent en mere stabil pc i stedet 🙂
Testen er lavet med forskellige versioner af Linx, ikke før/efter SP1 install. Kan nogen lave en før/efter SP1 test med samme version af Linx? http://www.mediafire.com/?ubhp... (Kun Sandy Bridge og Bulldozer har support for AVX).
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Illuminati d. 18-01-2011 20:38:46.