Altså jeg kører crossfire med 2 x 5850 og kan kun sige at jeg ikke har nogle problemer længere (havde problem med at overclocke med de nye drivere). De scalerer virkelig godt med de nyeste drivere (10.12) og der er ikke det spil jeg ikke kan køre med alt på max, selv crysis blæser bare derudaf i 1920X1080 med 4xaa 16x af osv. Nu kører mine kort også 1000/1200, men det er mit indtryk at 58xx serien virkelig har fået et boost over tid med de nye drivere, du skal regne med at alle de reviews af de nye kort hvor man sammenligner 58xx serien med 570/580 og 68xx/69xx er det med gamle drivere for 58xx´s vedkommende, det er jo bare tal der bliver taget fra en database fra dengang 58xx var nye og hotte, det er fordi det ikke kan "betale" sig at lave alle test igen med nye drivere. Med samme drivere er det min opfattelse at feks dit 5870 yder meget tæt på 69xx serien . Det eneste "vores" 58xx kort ikke er så gode til i forhold til de nye er tesselation, men til gengæld har vi flere shadere osv og på den måde mere "råstyrke". Det er også meget få spil der benytter sig af ekstrem tesselation, så i praksis betyder det ikke det store. Jeg ville klart finde mig et brugt 5870 hvis jeg var dig, med de nye drivere og crossfire vil det sparke røv. 😉